Feb 18, 2015

New stuff in

Viimasel ajal on igasugust uut pudi-padi ostetud, näiteks ostsin Tallinnas käies Maximast soodukaga klaase ja sõbrapäeval tegi ema kingituse, kus oli ka kuus klaasi, morsikann, käterätikud ja isetehtud seebialus. Tuli välja, et need klaasid olid pärit samast komplektist, lihtsalt minu ostetud olid väiksemad ja ema kingitud olid suuremad :D Näitan teile oma uut kosmeetikakraami ja mis ma nendest arvan.

Hakkasin taas solaariumis käima. Lemmikkoht ikka Seminari tänava videolaenutus (jep, seal on solaarium :D). Neil on iga paari päeva tagant sooduspäevad ehk kaks minutit saab tasuta. Käisin seal hiljuti üle pika aja taas esimest korda ja ostsin Emerald Bay Mojo kreemi. Teenindaja ütles veel, et see on pipraga, kindel, et tahad seda. Ma ei oskanud midagi selle peale kohe öeldagi, et nojah, okei, võtan selle ikkagi :D Kui ma nüüd teisipäeval teist korda läksin ja seda endale peale panin....Huuuh! Ma olin peale päevitamist selline vähk...Mu nägu oli tulipunane ja silmade ümber olid kollased ringid. Jalad olid sama moodi tulipunased ja õhetasid.  Ma ei teagi, mis ma sellega nüüd peale hakkan :D Ilmselt proovin seda kasutada ja kui ma ikkagi ei suuda sellega harjuda, siis ilmselt jääb see kapinurga peale seisma :D Õnneks see polnud väga kallis. Vaatasin, et JWOWW 'i solaariumikreem maksis -40% riiulil 42€. JULM!
Eile proovimise mõttes krabasin Vaalaka Maksimarketist karvaeemalduskreemi. Pean tunnistama, et ma olin oma jalad päris pikalt hooleta jätnud, seega oli seal mida eemaldada :D Aga see kreem tegi oma tööd! Seda pidi 3-5 minutit peal hoidma ja aja täis saades spaatliga eemaldama. Siiski kätega jalgadelt üle lastes on tüügast tunda. Kui mul on valida, kas kreem või žilett, siis pigem viimane. Üldiselt annaks hindeks 4/5.
Rakveres on selline lahe pood nagu Magaziin. Seal leidub igasugust kraami, kööginõusid, riideid, meigivärki, purke, aianduskraami...Eraldi sektsioonis on šampoonid, palsamid, juuksevärvid ja -lakid. Krabasin endale 1.75€ Syossi juuksemaski - love it! Ma läksin taas blondiks, sest homme on üks väga-väga tähtis päev (sellest kirjutan eraldi, kui kõik läheb hästi!) ja ei ole väga esinduslik oma lillade juustega särada :D Igastahes, see mask on super ja teeb tõesti juuksed smooth'iks.

Ja viimaseks - nagu mainisin viimases postituses, võitsin Kristina blogi kaudu endale Avoni kraami! Pakis oli šampoon, pähejäetav palsam, pumbaga näopesu kreem ja näomask. Šampooni pole ma veel jõudnud kasutada, palsam on hea lõhnaga ja üldiselt mulle meeldib. Ainuke halb asi on see, et ta on suhteliselt vedel ja igakord, kui ma selle avan, hoian seda natuke viltu käes ja alati läheb natuke kummutile :D Näopesu värk on ülihea, pluss see on veel pumbaga ka. Mask meeldib mulle ka, ta on läbipaistev ja mõnusalt paks. Mulle hullu moodi meeldib, kui ma kuskilt võidan midagi või isegi kui keegi annab :D Ma fännan tasuta asju :D

Oskab keegi öelda, mis värk sellega on, et mul ei olnud kaks päeva ei telefonis ega arvutis netti, mõlemale tegin restarti, samuti ka ruuterile. Täna tuli telefoni wifi tagasi aga arvutisse ikkagi mitte :( Samas elukaaslasel mõlemas seadmes funkab kõik, praegu kirjutangi tema läpakas. Muidugi, siis tol õhtul, kui jama peale hakkas oli mul vaja hindeline töö ära saata, mis oli mul natuke poolik :D Õnneks sain kõik tehtud, saadetud ja täna oli hinne väljas - maksimum punnid! Hell yeah!

xoxo,
musticas



1 comment:

  1. Niii tore, et oled avoni asjadega rahul :)))
    Kallipaii.

    ReplyDelete