Apr 23, 2015

Meenutusi eelmisest suvest

Teate, raadiost tuli tööjuurest parasjagu Kieza - Hideaway (oeh, kuidas ma vihkasin seda laulu, sest seda lasti nii palju!) ja mõtetesse puges eelmise aasta suve töökoht Mändjala mändide all. Kui hea ja mõnus seal tegelikult oli. Suve lõpus, kui olin seal kolm ja pool kuud töötanud, siis ma ütlesin kõigile, et vot, mina enam teenindaja ametit mitte kunagi ei pea! Kuigi ma kirusin neid inimesi, kes seal käisid, eriti halvad mälestused on Mändajala Jaanitulelt ja Saarema Rannapeo ajast, mil purjus ja pohmas rahvast oli nii palju. Siiski kipub mõtetesse tulema hommikune kergelt jahe Mändjala, kastese muruga, see veidi kõle baar külma kivi põrandaga. Vahel olid palavad päiksepaistelised päevad, teine kord pilvised ja vihmased ilmad...sellegi poolest oli igal pool mõnus, värske suvine mereäärne õhk. Me saime seal vahetuste ajal ööbida, süüa ja ujumas käia peale tööd. Mändjalas oli terve suve jooksul kõige soojem merevesi. Tegelikult oli see mõnus töökoht ja palk oli väga hea teenindaja kohta. Näiteks juuni kuus, kus mu töökaaslane käis veel koolipraktikal ja tööl käis ainult nädalavahetuselt, oli mu kuupalk koos jaanitule peo preemiaga pea 800€. Kujutate ette? :D Kõige toredam oli muidugi see, et ka Tanel sai sinna tööle, tema oli maa-ala korrashoidja. Aeg-ajalt sai ka ülemuste ja töökaaslastega istutud, vabadel päevadel Kuressaares ringi konnatud. Kõik on kohe palju ilusam ja mõnusam, kui on soe ja päikseline...

Tööl pidi kandma kollast Mändjala särki, mis mulle üldse ei meeldinud! Esiteks see oli kollane ja teiseks krae soonis rämedalt kaela. Peale paari tööpäeva ma lõpetasin selle kandmise :D


Värvisin vene halli toonivšampooniga juukseid, lootsin pissikollasest lahti saada aga sain sinakad juuksed :D Kämpingu baari vetsu reidikas ka.


Suure Mere ääres. Lapsena sai alati vanaema-vanaisaga seal ujumas käidud, nüüd on seal pillirood nii kõrgeks ja läbimatuks kasvanud.


Juuli ja augusti alguses käisime mandril ka! Sõit Rakverre ja praamil.


Tallinnas sai shoppamas käidud, korralikult kulutasin raha riietele.


Siin üks loll pilt :D Tehtud peale Saaremaa Rannapidu. Ilmselgelt olid ajud juba pehmed :D Tol õhtul me lollitasime Taneliga täiega, sest meil oli selline kergendus, et lõpuks sai see triangel läbi ja saab puhata!!!


Ja mõned instapildid ka!

Minu sünnipäeval, 14. juunil, tuli familia Mändjalga, käisime Kuressaare Lossis ja õhtu veetsime Mändajala kämpingute vahel.



 Rakverre jälle, sadamas väike selfie kallaga.



Sannuga kaluritepäeval, tema kuti vanaema elab minu vanaemaga samas külas :D Nii, et me elasime vahepeal suvel samas külakeses aga sellegipoolest nägime harva üksteist.


Merepäevadel


Ja viimase tööpäeva outfit augusti lõpus :D


Põhilaulud, mida alati kuulsime ja mida uuesti kuulates tulevad kohe igasugused mõtted seoses eelmise suvega.








Oli üks tore aeg, sai palju inimesi näha, meil oli oma draama isegi suve lõpus, kaks töökaaslast läksid karvupidi kokku :D Kokkuvõttes ikkagi on positiivsed mälestused ülekaalus, kuigi aeg-ajalt puutsin kokku ka ebameeldivate inimestega. Aga jah, võin öelda, et see oli üks parimaid perioode mu elus, kuigi ma seda siis ei arvanud. Kõik oli kuidagi nii palju muretum ja kergem.

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment