Apr 26, 2015

Nädala kokkuvõte 20.04-26.04.2015: töö ikka töö, vannitoa lammutamine, BMX ratas müügis, õe sünnipäev

Nonii, polegi peaaegu üldse arvuti taha jõudnud, et kirjutama tulla. Nädala kokkuvõtteid tuli muidu ikka iga nädalalõpp või esmaspäeviti aga nüüd kui peale tööd koju jõuan, käin läpakast kaarega mööda. Terve päev saab arvuti taga istutud, õhtul pole enam isu ja viitsimist.

Tööst veel nii palju, et 4.mail läheb kolleeg puhkusele ja jään kaheks nädalaks üksi. Alguses ma eriti ei muretsenud, kui ta küsis, kas ma olen valmis üksi jääma. Nüüd, mida lähemale see aeg jõuab, hakkab juba natuke värin sisse tulema :D Aga nagu ta ise ütleski, et asjad, mida ma ei oska, tõstan kõrvale. Praegu ei ole väga hullult tööd olnud aga kindlasti, nii nagu alati, kui ma üksi jään, tuleb paksult tööd (ma muidugi loodan, et mitte) :D Reedel, kui ma kauem lõunal olin, siis käis meie kabinetist neli inimest oma asju ajamas, tavaliselt käib nädala jooksul nii palju rahvast :D Mul on veel palju-palju õppida.
Aga jah, E-R töötamine sakib. Nädalavahetus on lihtsalt nii lühike. Täna ongi juba pühapäev ja peas kummitab homme tööle, homme tööle :(

Võtsime lõpuks ette ka vannitoa remontimise. Tanel sai edukalt ise hakkama plaatide maha peksmisega aga kuna me oleme laisad ja ega me ei oska ka, otsisime kedagi, kes teeks eeltöö ja plaatimise. Käis üks mees, pakkus 300-400€, käis teine, pakkus 600€ ja kolmas 360-400€. Ehmatav. Meie vannituba on nii pisitilluke, et mulle ei mahu pähe need numbrid. Too esimene on Taneli peretuttav, nii et tema osutus valitavaks. Mina veel ise mõtlesin, et noh, kui 200€ küsitakse, hea küll, olen nõus. Muidugi see mees, kes 600€ küsis, bitch, please.

Tanel pani lõpuks müüki oma rattaplönni, millega ta pole kaks aastat sõitnud. Hetkel on isegi üks huviline, kes on nõus ära ostma aga seda alles mai alguses. Selliste peale ei saa lootma jääda, vahepeal hüppab äkki alt ära...loodame siiski, et mitte. Tanel pani ratta 350€ eest müüki aga lasi 50€ alla hinda. Minu jaoks suhteliselt ulmeline, et mingi BMX ratta eest saab nii palju pappi :D Jube hea oleks ikka, kui saaks sellest lahti, siis saaks vannitoa remondi suurema osa kinni maksta selle rahaga :D

Laupäeval sai mu baby sister 13! Läksin enne lõunat majja, aitasin koristada. Kell üks tulid mamma, papa ja kell kaks Elle sõbrannad. Neile ma olin mõelnud kaks mängu. Laulude äraarvamise ja ühe viktoriini. Kusjuures ühele küsimusele ei vastanud mitte keegi õigesti :D 

Millist mängu on Google Plays enim Android telefoni tõmmatud?

a) Don't touch the spikes 
b) Angry Birds 
c) Flappy Bird

Tüdrukud vastasid kas a või c aga mitte keegi ei valinud varianti b. 

Kui pidu läbi oli, vaatasime kolmekesi minu vanu videosid YouTube ja fotoalbumeid.

Täna käisime Elle sünnat veel isa majas pidamas, peale seda käisin õega Põhjakeskuses, viisin ta koju ja läksime Taneli vanaema juurde. Saime temalt igast nänni, mida ta enam ei kasuta ja kõik olid karpides ja kasutamata. Kaks vaasi, kuus kasutamata Luminarci magustoidu kaussi, joogikannu ja kuus klaasi, mis olid komplektina, teekannukese, kus sees on sõel ja üks klaasist kauss.

Ahsoo, Põhjaka loomapoes oli tööle võetud uus müüja ja appi, kui tüütu ta oli. Seal poes on alati kombeks, et müüjad tulevad sulle selga ja hakkavad abi pakkuma. Ma saan aru, et see on nende kohustus aga ma käin seal poes nii tihti, et ma arvan, nad juba teavad mind nägupidi ja ma oskan valida endale loomadele asju. Täna otsustasin, et ostan hamstrile jooksupalli. Uus müüja tuli küsima, et mida osta tahan ja et kas mul on vaja hamstrile näksimist või äkki süüa? Ütlesin, et ei, ma just käisin eile siin poes ja ostsin loomadele süüa. Ma jäin veel vaatama asju seal samal riiulil ja see müüja lihtsalt seisis mu kõrval ja passis, awkward much? Tanel helistas ja ma vaatasin veel natuke ringi, see sama müüja keset poodi tuleb küsima, et "Kas te ostate selle ära". Äkki sa ootad kuni ma olen poes oma vaatamised ära vaadanud ja kassaletini jõuan? Vaatasime õega veel koerte krõbuskeid ja ta tuleb jälle, et "Kas teil kliendikaart on?". Reaalselt, äkki sa lased mul asjad ära vaadata ja maksma tulla? Pärast ma mõtlesin, et miks ma talle lihtsalt ei öelnud, et vabandust, te olete ebameeldivalt pealetükkiv. Teistele müüjatele ma olen öelnud, et ei ma ei vaja abi ja siis nad on oma asjadega edasi toimetanud. Aga see müüja oli lihtsalt ebaviisakas. Järgmine kord ütlen ma talle küll, et kuule, ma saan ise hakkama. :D

Uuh, nüüd lebotsen enne homset tööpäeva, proovin, kuidas hamstrile pall meeldib ja nunnutan merisigu.

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment