Apr 15, 2015

Too busy, too tired, too lazy

Ma ei jõudnudki eelmise nädala kokkuvõtet kirjutada, kuigi ma tahtsin näidata enda Hulja kaltsuka shopingu saaki, tööst veel natuke jahuda, rääkida Baby Benjamini õnnetusest ja ta ühe hamba kaotusest, väikesest masemomendist, Inna ja Sannuga Tallinnas poodlemisest. Vähemalt ELS'i kõne suutsin kirja panna. 

Peale tööpäeva, kui terve päev juba arvutis on istutud, siis ei taha kodus läpakas surfamisest midagi kuuldagiii. Kell üheksa sätime me Taneliga end voodise ja hiljemalt kell kümme ma olen juba sügavas unes :D Ma ausalt ei mäleta, millal ma nii vara magama läksin viimati. Lasteaias või algklasside alguses ehk. 

Tanelil on praegu puhkus, see tähendab seda, et loodetavasti siis peagi saab vannitoa remonditud. Siis on vaja ju veel köögimööbel ükskord kööki saada ja...

Mul on ka hunnik pilte, mida ma olen blogi jaoks teinud aga lihtsalt pole olnud hetke, et neid läbi vaadata, timmida ja üles laadida.

Aga jah, ma siis teen veel tunnikese aega parajaks siin tööl.

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment