Apr 10, 2015

Kõne ELS'ilt

Mäletate, kui ma kirjutasin Rakvere Põhjakeskuse Zooplaneti loomade olukorrast selles postituses? Üleeile, kui Taneliga Hulja kaltsukas nõusid vahtisime, helistas võõras number. Mul hakkab alati peas sada mõtet jooksma, et kes see küll olla võib. Helistajaks oli naine Eesti Loomakaitse Seltsist. Ta andis mulle lihtsalt teada, mis siis minu kaebusest sai. Minu kiri edastati Rakvere Veterinaar- ja Toiduametile, kellel on volitused teha hoiatusi ja trahve. Zooplanetis käidi puure mõõtmas ja tuli välja, et pea kõik puurid olid ülerahvastatud. Vot. Veel ütles ta, et teiste linnade Zooplaneti poodide kohta on kaebusi tulnud aga Rakvere oma kohta mitte. Seega, kui te märkate loomapoodides, et puuris on tõesti liiga palju loomi või pidamistingimused on kehvad, ärge kartke kirjutada ELS'ile.

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment