Apr 6, 2015

Nädala kokkuvõte 30.03-05.04.2015: Esimene tööpäev, hamstri surm, trip Viljandisse ja kassiteraapia

Nädal algas vaikselt, kuid mida lõpu poole, seda tihedamaks päevad muutusid :D

Teisipäeval käisin küünehoolduses, et kolmapäeval esimese tööpäeva puhul oleksid küüned korras. Kätte saabuski siis lõpuks esimene tööpäev üle pika aja. Algselt lubati tööle võtta 16.märtsil aga mingitel põhjustel lükati seda edasi. See selleks. Kabinetikaaslane hakkas siis usinalt mind õpetama, kuidas kasutada andmebaasi. Igavene jama oli sellega, sest minu arvuti pani koguaeg näkku ja viskas koguaeg kirja, et "e-post ei ole kehtiv" ja seetõttu jäi protokollide sisestamine poolikuks. Pidime siis hakkama saama tema arvuti taha kahekesi. Töö iseenesest on okei, lihtsalt ma ei oska veel täpselt igat klõpsu õigesti teha ja pean pidevalt üle küsima, sest vigu ei tohi teha. Teisel päeval ma juba klõpsisin ja parandasin midagi liiga palju...Aga vähemalt Rakvere jaoskonnas on see hea, et maja peal on tuttavaid. Pole nii, et olen täiesti võõras keskkonnas, kus ei oska orienteeruda ja vastu tulevad ainult võõrad.
Kolmapäeval peale tööpäeva läksin Taneliga Alberti ja Triibuga loomaarstile. Albertiga oli kõik korras, kuid samal õhtul läks Triibu teise ilma :( Rohkem kirjutasin sellest siin. Matsin ta õega ema hoovi.
Neljapäev oli samuti tööpäev, sain varem ära, sest töökaaslane pidi omi asju ka sisestama. Reede oli punane püha ehk vabaaa! Esimene töönädal oli küll pikk :D Reedel käisin emaga linna peal vanatädile kinki otsimas ja ostmas. Tavaliselt mulle meeldib poodides ringi kooserdada, võin seista riiulite ees, lugeda šampooni pudeleid...aga kaks tundi Põhjakeskuses, pool tunid Bauhofis lillepottide riiuli ees ja pool tundi Apelsinis...lõpuks oli mul kopp ees. Põhjakast ostsin loomadele foodsi, Diivaniparadiisist sain ma meie magamistuppa supersoodsalt üliilusad laualambid öökappidele (kui me need kunagi muretseme, seni on lambid aknalaual). Algselt maksis üks laualamp 39€, allahinnatuna oli 9€ tükk. Ma ei saanud mitte mingi juhul neid poodi jätta. Tükk aega tagasi käisin seal lampe tšekkimas aga siis neid valgeid ei olnud, sama hinnaga oli ainult mingisugused kakarohelised laualambid.  Apelsinist ostsin samuti magamistuppa nagi, just sellise nagu olin otsinud + ühe eurose suure terava noa. Vanatädile saime kah hea kingipaki kokku.

Laupäeval algas sõit koos mamma ja Taneliga Viljandimaale. Sõidu kohta ainult üks sõna - tüütu! Vanatädi juures oli palju rahvast, ma pean tunnistama, et mul ei olnud kõikide nimedki selged. Kõik panid napsu hullumoodi, ma jõin neli viinakoksi ära ja rohkem ma ei tahtnud. Vanatädi elab kolmetoalises korteris aga pidu käis ühetoalises vastaskorteris, mis kuulus, nagu ma õigesti aru sain, tema ühele tütrele. Pidu algas meil enne kolme ja kaheksa aeg õhtul ma tundsin, et ma olen vässukas ja tahaks teleka ees lebos olla. Mina ja Tanel pidimegi ööseks minema ühtede sugulaste juurde majja. Aga sinna minek venis poolteist tundi, kuidagi ei saanud rahvast liikuma. Lõpuks saime siis sinna mindud ja oiii, kui palju kiisusid seal oli!!! No, muidugi paar veidrat asja märkasin ma ka aga ma ei peatu sellel. Igastahes - need kiskad. Super armsad pugejad. 
Triibuline oli ülipisike ja ülikerge, suuruselt nagu nelja kuune kassipoeg, kuigi tegelikult oli ta juba aastane. Must oli tiba suurem aga ka siiski kassipoja mõõtu. 

Kõige sõbralikum, suurem ja raskem oli vot see valge kass. Tema ronis sülle ja poseeris :D Tanel ütles, et sellel kassil on selline nägu, et ta on kas "Aww yiss, I'm so high" või "Bitch, what are you doing" :D Aga neil kassidel oli kõrvade otsas sellised tutikesed, nagu ilvestel. Teisel pildil ongi näha kuidas ta Taneli põlvel istus ja poseeris. 
Üks kass kondas veel maja peal ringi, kolm tükki olid õuekiisud. Ühte nägime akna taga istumas öökulli silmadega. Kui ma nüüd mõtlen, siis kas ma tahaks endale nii palju kasse? Oleneb...elaksin ma näiteks Saaremaal, kus on suur maja suure hooviga, siis ilmselt ma peaksin igasuguseid loomi, ka lambaid ja kanu näiteks :D Aga korteris või linnas asuvas majas? Pigem mitte. Maal saavad nad ringi joosta, vähem on ohtu, et keegi nad endale lambist võtab või et nad jäävad auto alla. Ma loodan, et kunagi tulevikus me Taneliga oleme nii rikkurid, et saame lubada elamist hiiglaslikus majas Saaremaa põhimõtteliselt väljasurnud külakeses.
Ma arvan, et kell üksteist me juba magasime, kuigi teistes tubades elu kees, mõlemad sugulased jutustasid oma kuttidega. Üks neist tahtis minuga veel pidu edasi panna peale vanatädi juurest ära tulekut aga mõte sellest, et mul on järgmine päev pohmakas - no thanks.  Nüüd, kui ma mõtlen nädalavahetuse peale, siis pean tõdema, et uskumatu, kuidas aeg muudab inimesi - kolm aastat tagasi oleks ma ilmselt varahommikuni istunud ja sugulastega joonud. Selle asemel nüüd ma valisin välja puhkamise ja pohmaka vaba päeva. :D Samuti sain ma aru, kui vedanud on mul Taneliga. 
Aga mis ma sugulaste majast vedelemast leidsin! Täpselt see, mida mul hamstripoisile vaja oli - puur, millel ei olnud alumist plastik osa. Selle sebisin kohe endale ja nüüd hamstril on ka põnevam elu suuremas puuris. Kindlasti mõni mõtleb, et mida ma teen ainult ühe puuri osaga :D Arvatavasti lähitulevikus teen väikse tutvustuse enda loomade puuridest, selleks ajaks loodan, et zooplus'i lehelt on mu tellimus ka tulnud. 
Lisaks ühe sugulase naine töötab kuskil patjade, tekkide tootmistehases ja ta andis meile kaasa neli patja ning teki! Oi, kui mõnus oli padjameres magada...

Nädala viimasel päeval sõitsime siis tagasi Rakvere poole. Kasutasime telefoni navigatsiooni, et mamma viia otse koju, Viljandimaalt Viru-Jaagupisse. Seiklesime kuskil kruusateedel ja sõitsime läbi aukude :D Lõpuks jõudsime ikkagi õigesse kohta ja tagasisõit kestis vähem, kui minek. Õnneks! Aga jah, ma ikka ei ole pikkade sõitude fänn.

Kodus tegime munadepüha puhul üksteisele Kinderi munade otsimist :D Mina peitsin kaks muna Tanelile otsimiseks ja tema mulle.  Ühe peitsin soki sisse ja ta jumala ärritus, et "kuum" koht aga ei leia muna üles oma sokisahtlist. Lebotasime, vaatasime netist American Dad'i ja koristasin rõdu ära.

Pühapäeva õhtune vaade meie korteri rõdult.
Kokkuvõteks võin öelda, et see oli üks sisukas nädal üle pika aja! Nädalavahetusel muidugi ilm sakkis aga nüüd on ilmad jälle ilusad ja kevadetunne on täiega sees!

 xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment