Sep 2, 2015

Uued tuuled

Tunnen, et ma pole nagu terve igavik kirjutanud. Tegelikult pole eriti selleks mahti ka olnud...ma võtsin joonistamise jälle käsile ja leidsin ema juurest vanu kunstika aegseid maale. Nüüd mõtlen, kuidas parimad palad seinale riputada.
Eile peale küünehooldust võtsin ennast kätte ja läksin loomade varjupaika. Kevadel mõtlesin ju sinna vabatahtlikuks minna. Kuid kõik jäi soiku. Nüüd on seal uus juhataja ja ma mõtlesin, et vot, nüüd lähen ise kohale. Eelmine juhataja oli natuke veidrik, kord varjupaigas käies jäi selline mulje, et mida sa tahad siit :D Täna oli siis mul esimene vabatahtliku töö päev Virumaa kodutute loomade varjupaigas. Hetkel pesitseb seal 98 kassi ja 12 koera.
Kuna Tanel on nüüd koolijüts, kes on E-R Tallinnas, siis otsustasin päeva veeta ema juures. Mida ma ikka üksi korteris istun. Ema juures istudes hakkasid tema ateljees käed sügelema. Tal on seal niiii palju kraami, et võtab kohe pea pööritama, ideede üleküllus. Rääkisin emale ühest mõttest ja ta andis mulle kohe heegelnõea ning lõngad kätte. Hetkel on projektist umbes veerand valmis, minu Instagramis võib näha protsessi :D 
Jõudsingi hetk tagasi koju, tegin süüa, tšillin teleka ees ja heegeldan. Sain enda kaamera ka eile tagasi! Jehuu. 

No comments:

Post a Comment