Sep 14, 2015

Heegeldatud öökull rätikute hoidmiseks

Selle tegemisel ei jälginud ma mitte mingisugust mustrit, vaid tegin kõike tunde järgi. Sellepärast mõni koht jäi natuke kahtlane ka :D Ma polnud väga ammu heegeldanud kuigi käsitöö tundides oli see mu lemmiktegevus. Kudumist see-eest vihkasin ma aga kogu südamest. Meenub, kuidas oli vaja üheks tunniks teatud suuruses lapike valmis kududa ja küll ma siis venitasin, tirisin ning triikisin seda, et nõutud sentimeetrid kokku saaksid :D

Alustasin heegeldamis projekti ema abiga, kuid enamuse pusisin lõpuks ise. Silmad ja kõrvad tegin täitsa oma suva loogika järgi :D Noh, et näeksid enam-vähem kenad välja. 

Kui kedagi huvitab ka sellise asjanduse tegemine, siis kindlasti igasuguseid õpetusi leidub trükkides Googlesse "crocheted owl laundry basket".
Mystiline Musticas FB's.

No comments:

Post a Comment