Sep 19, 2015

Housepiration

Kui mina kord kunagi oma maja saan, siis see peab olema suur ja...roosa. Mitte selline fuksia roosa, vaid hele, natuke nagu kulunud moega. Kui ma muidu pole eriline vintage'i armastaja, siis maja peaks just välja nägema vanaaegne, millel on juba oma ajalugu (loodetavasti mitte kummitused). Ma ei taha elada modernses kasti kujulises betoonist majas.

Leidsin netist mõned pildid, milline võiks välja näha tuleviku maja. Kuigi mul ausalt öeldes ei meenu, et ma ühtegi sellises stiilis maja Eestis üldse oleks näinud.
Esimesed neli maja on muidugi väga uhked, üksinda ma ilmselt ei julgeks nii suures majas eladagi :D Aga see ülemine majake, natuke räämas, on selline millele peale vaadates hakkas mul kohe ideed jooksma, kust mida oleks vaja parandada, kuidas ja milliseks. 

Lõpetuseks üks näide, millises majas ma ei tahaks elada.

No comments:

Post a Comment