Sep 14, 2015

* * *

Ükekõige ma ei salllli blogisid, mille iga postitus algab "oi, unustasin, et mul blogi on", "pole ammu kirjutanud", "lõpuks võtsin end kokku". Arusaadav, et mõnikord tuleb elus hetki, kus lihtsalt ei jõuagi. Aga kui kord kuus või poole aasta tagant tulevad sellised postitused ja üsnagi sisutühjad, siis milleks? :D Ma ise tunnistan, et mul on praegu kõik nii sassis ja segane. Sellepärast ma polegi kirjutanud. Mu läpakas oli nagunii viis päeva praegu üldse kellegi teise käes. See, et ma bloginud pole, ei tähenda, et ma pole midagi teinud. Olen natukene kätt harjutanud, heegeldasin öökulli, käisin ühel esmaspäeval puuseentest paberit tegemas, maalisin kivikestele, olen oma hoiukassidel silma peal hoidnud (kasvavad tublisti teised!).

Ahsoo, ma olen praegu raskelt köhas ja nohus...reedel käisin Innaga Mjau avapeol, meil olid piletid kõik eelmüügist ja puha ostetud. Kui nelja aeg koju jalutasime, tundsin natuke, et kurk andis tunda, aga arvasin, et see on lihtsalt sellest hirmsast karjumisest, kui ma üritasin kellegiga "rääkida" ööklubis. Järgmine hommik oli pohmelline ja kurguvalune. Sama päeva õhtul, ehk siis laupäeval, läksin Elle ja ta sõbrantsiga Tivolisse, kus ma passisin kaks tundi ja vaatasin, kuidas nad sõidavad karusselidega. Tundsin, kuidas nina hakkas tilkuma ja palavik hakkas tekkima. Pühapäevaks olin ja siiani olen täiest kaputt!
Järgmised pildid on minu joonistustest. Hoiatan ette ära, et ma lihtsalt ei oska enda joonistusi ja maae õigesti pildile tabada. Siis ma veel hakkan neid töötlema arvutis ja tunnen, kuidas kõik läheb veel rohkem metsa poole :(
  
Viimane kritseldus on küll veel puudulik. Samas see meeldib mulle, et ära ei raatsi visata aga hetkel on see ikka liialt tühi...mõtlen, et äkki teha värviliseks. Midagi ma sellega veel tegema pean.

No comments:

Post a Comment