Sep 27, 2015

DM'i toodete arvustus

Saksamaal on sellised ägedad drug store'id, mille sarnaseid Eestis peaaegu ei olegi. Magaziin ehk sarnaneb sellistele poodidele kõige rohkem, kuigi seal (räägin just Rakvere omast) on vähe kosmeetikat. Kui ma Saksamaal elasin, siis põhiliseks poeks, kus ma käisin šampoone, juuksevärve ja kosmeetikat ostmas, oli Rossmann aga mulle on alati meeldinud rohkem Drogerie Markt. Need on minu arust kaks põhilist ja kuulsamat drug store'i Saksamaal aga neid on muidugi veel teiste nimedega.

Olen ammu tahtnud proovida toda Beauty Blender'it aga no, ei raatsi 20€ selle eest maksta. DM'is oli müügil make-up ei ehk meigimuna 2,50€ eest :D Mõtlesin, et ostan ära selle, viimane oli ka riiulis. Noh, mina olen rahul, saan väga hästi end meigitud. Ma ei saa muidugi võrrelda seda Beuty Blenderiga, sest ma ei ole seda kunagi kasutanud. 
Esimesel pildil on isepruunistav kreem, mis maksis alla kahe euro. Sellise suure pudeli kohta väga odav hind. Olen seda paar korda kasutanud, ei kiida ega laida. Minu jaoks ei anna see piisavalt jumet aga see ei haise vähemalt rõvedalt. 

Need keskmised duššigeelid on niiiiiiiiii hea lõhnaga ja maksid kõigest 0,59€ tükk. Valikus oli veel igasuguseid erinevaid variante ja ma oleks neid veelgi juurde krabanud aga pidin mõistuse piiridesse jääma :D

Viimasena ostsin sealt poest hõbeshampooni. See maksis ka alla kahe euro aga ma pole üldse vaimustusest sellest. See on kuidagi vedela võitu võrreldes Schwarzkopfi omaga. Kui ma viimast kaua peas hoidsin, siis ta tõmbas juuksed ikka halliks, see pole nii tugeva toimeline. 
Need on mõned ostud, mis sooritasin meie reisil Saksamaal. Kindlasti kirjutan ma veel enda käigust Primark'i. Mulle on jäänud mulje, et kõigile see pood hirmsasti meeldib aga ma ausalt öeldes ehmusin kogu sellest olukorrast, mis seal valitses :D

1 comment:

  1. DM ruuls! Eile tegin endale meiki ja kurtsin mehele, et jumestuskreem sai otsa. Läksime hiljem DM hambapasta varusid täiendama ja seesama, minu lemmik jumekas oli -50% kleepsuga. Now how lucky am I. :)

    ReplyDelete