Sep 8, 2015

Värvilised kivikesed

Vaja läheb:
  • kive
  • akrüülvärve
  • pintslit 
  • markerit 
Mustrilisi ja igasuguste joonistustega kive nägin ma tegelikult ammu juba Pinterestis. Aga hiljuti, kui emal külas käisin nägin, et ta maalis tellimustööks pisikesi kivikesi. Tahtsin ju ka järgi ahvida :D Mõlgutasin seda mõtet päris pikalt...Asi oli kinni selle taga, et mul polnud kive ja linnast kuskilt põõsa alt kruusakaid ei tahtnud ka :D Esmaspäeval käisin ma Eipris puuseentest paberit tegemas (millest tuleb ka eraldi postitus). Tanel tuli mulle järgi ja me kahjuks hakkasime sõitma täitsa valesse suunda, otse metsa vahele. Seal seiklesime kitsastel ja peaaegu kinnikasvanud teedel üle poole tunni. Üks hetk märkasin teeääres ideaalseid kive. Sain siis need endale korjatud ja idee ellu viidud.

Pesin kivid puhtaks, värvisin meelditavte toonidega üle, lasin kuivada ning joonistasin musta markeriga lilled peale. 
Mystiline Musticas FB's.

3 comments:

  1. Kui suured need kivid umbes on? Ja ehk oskad soovitada, kust selliseid saada? Et kas need olid sinna inimeste poolt pandud mingi tee jaoks või lihtsalt olidki emake loodus? ;) Ma meisterdaks ka selliseid dekoratiivi mõttes ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See kõige suurem kollane on peopesast suurem aga teised on kõik pisemad. Need kivid olid maast välja tulnud, sest mingi suurem veoaauto oli pinda retsinud :D Aga minu ema korjas rannast, sellised ilusad lapikud ja sileda pinnaga, kuhu peale mõnusam joonistada.

      Delete
  2. Vahvad, ma tahaks just lastele midagi sarnast teha. :)

    ReplyDelete