Sep 19, 2015

Miks vaja?

Nii nagu blogimaastikul ikka, üks kirjutab kõneainet pakkuva postituse ja siis tuleb +10 sarnast postitust veel. Sellest, millest mina hakkan kohe kirjutama, on ka juba mitmed postitusi teinud. Kahel blogijal, Anul ja Janel, on mingi räme vihavaen üksteise vastu. Paar postitust lugesin mõlema blogist aga millest kõik algas, seda ma ei tea ja huvita ka :D Tegelikult ei tahagi nende beef'ile keskenduda, sest see on mõttetu nagunii. 

Tahtsin hoopis öelda, et mul on nii hea meel, et minu blogis käivad üldiselt head inimesed, kellele meeldib, mida ma siin näitan ja vahel harva ka kirjutan. Ma ei suudaks pidada blogi, kirjutades ülepäeviti, mis ikka maailmas valesti on ning kuidas see või teine käitub, häda siin ja häda seal. Kes kurat viitsib sellised blogisid lugeda, kus on koguaeg mingi probleem kellegiga või millegiga (et mulle siis kõrri ei karataks, räägin ma hetkel üleüldiselt mitte eelnevalt mainitud blogi pidajatest)? :D Mina igastahes mitte. Elan oma elu edasi ja teen, mis mulle meeldib. Milleks endale igapäevaselt meelde tuletada, kui paha kõik on?

Mina olen ammu loobunud blogis enda eraelust kirjutamise, mitte sellepärast, et ma hullult kardan, et keegi võib mind nüüd nurga taga maha lüüa, vaid ma ei taha sellele keskenduda siin. Eraelu ongi privaatne. Ma olen rahul hetkel enda blogiga, mis keskendub minu kreatiivsetele tegemistele. Mu blogi on mu roosa mull! :D Peace out!

1 comment:

  1. Ma olen sinuga nõus. Meie nii öelda "tüli" läks üle igasuguse piiri. Ei osanud omavahel asju ajada ja pidime seda avalikult tegema ;)

    ReplyDelete