Oct 12, 2015

Vanad lõhnaküünla jupid uueks küünlaks

Saksamaalt ostsin endale supermagusa lõhnaga lõhnaküünlad, mis on mu lemmikud number üks. Sarnaseid lõhnaga küünlaid pole ma Eestis kohanudki. Ma nüüd täpselt ei mäletagi, mis pakendi peale neil oli kirjutatud...tegu oli mingi marjaga, kuid ma ei saanud aru, millisega. Olen neid aktiivselt põletanud ja neil paistis lõpp käes olevat. Kuna nad olid heleroosad ja nii hea lõhnaga, siis ilmselgelt ma ei raatsinud neid ära visata. Sulatasin kõik jupid kokku ja sain ühe suure küünla.

Küünlajupid purustasin tükkideks ja sulatasin need koerakonservi purgis. Tahi kleepisin teibiga anuma põhja ja hiinapulgaga hoidsin seda püsti.
Seekord kallasin ma vaha kolm korda, sest kui korraga kõik kallata, vajub tulevane küünal auku. Lasin tal enam-vähem ära jahtuda ja kallasin uue koguse vaha peale. Sellegipoolest vajus ta mul natukene auku, sest teisel korral kallasin liiga palju vaha korraga. Aga lõpp-tulemusega olen rahul :)
Veel postitusi küünalde tegemisest: 

No comments:

Post a Comment