Oct 14, 2015

Ma käisin postitantsu trennis!

Need, kes mind tunnevad, teavad, et ma puutun kokku ääretul vähe kokku trennide ja treenimisega. Mitte väga kaua aega tagasi tekkis Rakverre postitantsu trennide võimalus. Nende Facebook'i lehel oli loosimine ja mõtlesin, ah, nalja pärast jagan kah. Kui suur tõenäosus ikka on, et võidan. Peaauhind oli kümme korda tasuta trenni. Kuna kampaania oli nii menukas, loositi ta välja "lohutusauhinnad" ehk kolm tasuta trenni veel viiele inimesele ja mina olin üks neist! :D

Täna oli mul üsnagi tihe päev, nii, et enne trenni tulin koju 15 minutiks, sheivisin jalad ja panin trenni minekut. Ja oh my God, kui raske see minu jaoks oli :D See oli küll algajate oma aga kaks tüdrukut (meid oli kokku neli+treener) juba oskasid üht-teist. Alguses oli soojendus. Nagu ikka õla-, puusa-, käeringid, mattidel natukene püherdamist. Siis hakkasime mööda posti keerutama :D Tublimad juba ronisid peaalaspidi postile ja hoidsid end jalgadega posti küljes kinni. Ma olen ju nõrk ja ikka raske on mul enda keharaskust hoida. Ma natuke keerutasin aga põhiliselt tegin seal venitusi ja harjutusi, et kätesse musklit saada. Nüüd tunnen, kuidas jalad ja käed valutavad. Mõnus! Kuigi ma tundsin ennast suht haledalt võrreldes teistega, siis on reedel jälle minek. Igaljuhul kasutan oma tasuta trennid ära, sest see pole just väga odav lõbu :D

No comments:

Post a Comment