Oct 12, 2015

Sügis on ju käes!

Sügis mulle täitsa meeldib. Pole liiga külm ja pole liiga palav. Puud on nii ägedates toonides ja õhtuti on õues selline mõnus õhk. Saab väheke soojemalt riides käia, oma lemmikkampsunid kapist kasutusele võtta. Õhtuti kamina valguses teed juua....

Kolasin Pinterestis ringi ja nägin DIY'd, kus purkide külge oli PVA liimiga kleebitud värvilised vahtralehed. Kui küünal purgi sees põleb, annab see sellist mõnusat kuma tuppa. Proovisin siis ka täna seda järgi. Kohe ütlen ette teile vea, mis ma tegin ja millest tuleks hoiduda. Äsja korjatud lehti on väga raske purgile kinni liimida, nii, et nad lahti ei tuleks. Kuna ma olin kannatamatu ja tahtsin kohe täna seda teha, siis lasin mikrokas vannitoaplaadi all lehed läbi. See kuivatas nad ära, mõned isegi liiga. Seega soovitan teil enne seda projekti mõned päevad lehtedel lasta kuivada ja hoida pressi all. 

Vaja läheb:
  • purke/anumaid
  • PVA liimi
  • puulehti
  • švammi
Lõpp-tulemus jäi siis selline. Ausalt öeldes, ma ei ole rahul. Selles mõttes, et nad kumavad mõnusalt aga mind häirib lehtede paigutus ja see, et nad nii katkised on, kuidagi lohakas näeb kogu asi välja. Korjasin peale nende tegemist lehti uuesti, jätan nad kuivama ja mõne aja pärast proovin uuesti. Õnneks PVA tuleb edukalt klaaspurgilt maha tulikuuma veega pestes. Tuhlan Pinterestis edasi, et ammutada ideid, kuidas toas tekitada aastaajaga vastav hõng sisse :) 

1 comment: