Oct 18, 2015

Enam ei kõlba Rimisse ka tööle...

Olen meelt heitmas, tõsiselt. Esiteks olen ma jumalast närvis kooli peale ja teiseks selle peale, et mind isegi ei kutsuta töövestlustele!!!

Olen saatnud CVsid igale poole, enam ei ole valiv ega pirtsakas. Olen oma paarkümmend korda kandideerinud erinevatsse kohtadesse ja kui muidu jäid igasugused Grossid, Selverid ja Rimid välja aga nüüd olen ka nendesse poodidesse kandideerinud. Küll mitte kassapidajaks aga siiski...Kutsutud on mind ainult Mjausse ja Rimisse. Ja kujutate ette, Rimisse ei taheta mind ka tööle võtta KOOLI pärast! Niigi ma käin kaugõppes, ehk enamus ajast on ju kuu vaba ja saaksin kenasti tööl käia. Võib-olla selle veel suudaksid firmad alla neelata, et ma käin kord kuus viis päeva koolis aga praktika...see pagana arhiivi- ja dokumendihalduse praktika...Muidugi kool on ka geniaalselt ajastanud ka selle toimumise, täpselt jõulude ümber...ilmselgelt siis on kõige kiiremad ajad. Tagatipuks on see praktika jagatud justkui kolmeks osaks. Sinna vahele jääb üks nädal sessi, kaks nädalat vaheaega...nii nõmedalt on seda venitatud. Küsisin Rimist, et noh, äkki neil on mingi hoidla või midagi, et saaks praktika seal samas ära teha. Ei, neil pole sellist inimest, kes sellise asjaga tegeleb, neil pole sellist kohta jne...Kirjutasin ka Rahvusarhiivi, pakkusid mulle kohta Tallinnas või Tartus. Mmmm, ei tea kus ma seal ööbima peaksin?! Rakveres on ka osakond aga see naine kelle kaudu ma seda asja ajasin, ütles, et ei, sellist praktikat saab teha kas ainult pealinnas või heade mõtete linnas. NOJAH, SIIS! Kirjutasin klassijuhatajale, et ma ei leia praktikakohta ja ma ei saa sellepärast tööle ka. Ütles, et ma teeks praktika tema käe all siis läbi, täiendõppe osakonnas. No, ei ole ikka isu küll igapäev sõita edasi-tagasi bussiga Mõdrikule talvel!
Väga raske on õhust ja armastusest elada. :S

4 comments:

  1. Tallinnas võin su enda juurde ööbima võtta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noh, ööbida saaksin ka vanade klassikaaslaste juures aga millest ma seal elan, kui tööd pole :D Süüa jne peab ikka ju ostma. Suletud ring...läheks Rakverest ära üldse aga kuna mul sääste pole, siis ei saa ka teistesse linnadesse õnne otsima minna...

      Delete
  2. Tean absoluutselt, mida sa tunned! Õpin ka alates sellest aastast LVRKK's kaugõppes juhiabiks, elan Tallinnas. Olen CV'sid saatnud sitaks ja peale. Pidevalt vastuseks (kui üldse vastakse), et ei ostunud valituks. Isegi poole kohaga ei võeta tööle. Pean hakkama kõvasti oma standardeid langetama, et üldse tööd saada. Rimis olen varem töötanud, tagasi ei taha (pidev kassa ja saali vahet jooksmine oli). Ma ei mõista, kuidas saavad teised minu rühmas, kes juba töötavad sekretäri, juhiabi vms ametil, töölt eemal olla nädal aega. Aga kooli pooleli ka ei taha jätta!
    Praktika peale ei ole julgenud veel mõeldagi.

    Ole tugev! Küll kõik laabub!

    Lisaks veel üks huvitav tööpakkumine ehk oled huvitatud:
    http://www.cvkeskus.ee/view_jobad.php?job_id=398623

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen sinna muideks juba kandideerinud.

      Oeh, sama moodi ei taha ka mina kooli pooleli jätta, juba teine aasta jookseb juba. Tegelikult sisimas tean, et juhiabi pole minu amet! Või noh, teaks ma üldse mis on SEE amet, mis paneb mul südame kiiremini põksuma ja õhtuti ei tekiks seda "õõõh, homme tööle" tunnet. Siis ma hakkaks otsima võimalusi, et oma unistuste tööd leida.

      Üleeile sain ma näiteks ka paganama Säästumarketilt eitava vastuse. Ma ausalt öeldes ei tea, kuhu enam kandideerida. Lüpsjaks? Karjakuks? Koristajaks kaubmajja? Kärulükkajaks? Need on ju algharidusega inimestele...:'(

      Delete