Oct 6, 2015

* * *

Olen viimasel ajal hakanud mõtlema, kuidas tekitada seda rahulolu ja turvalisust enda ümber. Samuti olen mõlgutanud mõtteid erinevate kristallide teemal, et milline omadus neil on ja milleks nad head on. Seepärast olen hakanud silma peal hoidma La Tene Esoteerika Butiigil ja Väikse Ingli Facebook'i lehel.

Kord nägin, et keegi Facebook'is jagas artikklit ärevust tekitava täiskuu kohta, mis leidis aset 28. septembril. Artikklis oli kirjas, et sellel ajal tulevad paljud saladused ja valed välja. Kuni oktoobri kuu esimeste päevadeni soovitati hoida asju endas ja seedida ning hoiduda suurte otsuste ja ostude tegemise eest. Lugesin seda huviga ja võtsin täitsa tõsiselt. 

Nüüd hiljuti ilmus uus artikkel, milles kirjutati, et 7. oktoobril hakkab soodne aeg tegemaks erinevaid materiaalseid otsuseid, erinevaid tehinguid, lepinguid, remonttöid ja kestab see kuni 21. oktoobrini. See on tingitud sellest, et on noorkuu. 13. oktoober on eriti tähtis päev, sest siis soovitatakse viia läbi erinevaid rituaale. Üldiselt soovitan seda artikklit teil ise lugeda SIIT. Ma ise pean ka seda paar korda veel läbi lugema, tegema ette valmistusi ja otsima oma küünlad välja :)

Väike Ingel kirjutas enda Facebook'i lehele oktoobri kohta ka üht-teist. Lugeda saab seda SIIT. Lugedes seda mõtlesin aeg-ajalt, et ongi nii. 

Elu on nagu jõgi, sa kas lähed vooluga kaasa, jääd kaldale või proovid läbi jõe teisele kaldale saada- püüab oktoober meile öelda.
See, kes läheb sel kuul vooluga kaasa, teeb läbi kõik teele jäävad takistused, aga jõuab kaugele. Kes kaldale jääb, selle elu nii ongi- seisab. 

Midagi, mida ma pean tegema:

Me muudkui kaevame oma minevikus, lootes leida sealt märke, kuidas edasi minna.
Siit nüüd ka soovitus: kui kaevate minevikus, siis noppige sealt välja oma kõige ilusamad ja helgemad mälestused ja kogemused. Paluge tulevikul tuua teile uuesti neid hetki, kogemusi ja inimesi.

Pean tõdema, et allolev lõik läheb nii täppi, minu olukorraga praegu. Ma olen ühe inimesega nii kahevahel. Tahaks ta seenele saata, kuid samas miski nagu sunnib koguaeg suhtlema. Armastus see küll olla ei saa, sellepärast ma ei saagi aru, mis see siis on! Ta on nii põikpäine ja oi, kui kange. Ma ise olen ka selline tegelikult enamus ajast aga olen lasknud vabamaks ja üritanud pakkuda kompromisse, ei ole surunud peale enda soove/arvamust/tahtmist. Aga ei aita mõistev suhtuminegi.

Paljud meist maadlevad sel kuul inimsuhetega. Keerulised ja jäigad kipuvad nad olema ja kohati on tunne, et jookseb igal pool peaga vastu seina, nagu oleks keegi maailmast kõik uksed järsku röövinud. See õnneks kestab vaid poole kuuni, edasi juba hakkab uusi uksi tekkima. Küll tööalaselt, küll eraeluliselt. /--/ Kui põrkate kuu teisel poolel kokku suure isekuse ja jäikusega, siis soovitus on minema jalutada. Vaidlused ei aita, selgitamised ei aita, isegi püüe mõista ei aita. Oktoobrikuu isekus on selline eriti kanget laadi ja seda ei lahusta miski. Sellepärast tulebki eemale minna, omaenda turvatsooni, kus keegi ei kamanda, keegi ei käsuta, keegi ei nõua.

Ja lõpetuseks õpetussõnad, mulle kui tööotsijale...

Kiretult raha teenimine toob sisse kasinalt, kirega külluslikult.
Oktoobri eripära ongi see, et kuu üldine seis on isekas ja hoolimatu, aga need, kes selle keskel isetuks ja hoolivaks jäävad, saavad topelt tasu.

Minu jaoks muutub tuba kohe hubasemaks ja harmoonilisemaks küünlad, taimed ja suitsev viiruk. Valgeid küünlaid soovitatakse kogu aeg põletada, sest need on puhastava toimega. Lähipäevil käin Väikse Ingli poes ja soetan endale ehk mõne kristalli või kivi.

No comments:

Post a Comment