Oct 26, 2015

* * *

Igasugune isu midagi teha on kadunud. Motivatsioon on null.

Esiteks teadmine, et isegi Säästumarketisse ma ei sobi kooli pärast sibist kassapidajaks.
Teiseks, kool üleüldse ja see praktika s*tt.
Kolmandaks, ma ei saa Töötukassalt mingit toetust kooli pärast ja linnavalitusest ei saa ka, sest meie pere on "liiga rikas". Kulutuste hulka ei kuulu näiteks majalaen...smh. 

Täna küll helistati mulle ise Põldma Kaubandusest. Nad olid mu CVd vaadanud CV Keskuses. Aga kahjuks on pakutavad töökohad kõik Tallinnas. Ja isegi, kui ma aeg-ajalt mõtlen sellele, et läheks äkki ära Rakverest, tulen suht ruttu tagasi maa peale ja saan aru, et mul ei ole mõtet ennast üüri maksmisega katki rebestada.

Ja teate, mis on haige? Kui Põldma Kaubandusest helistati mulle ISE, siis peaaegu kõik kohad kuhu ma olen tööle kandideerinud siin Rakvere kandis või praktika kohta küsinud, on mulle helistatud vaid Rimist, Säästukast ja ööklubist. Kolmest kohast olen saanud emaili "aitäh kandideerimast".  Ja üle jäänud mitmekümnest kohast pole ei helistatud, ei emaili saadetud, ei midagi! Ja isegi praktikaga seotud küsimustele ei suudeta vastata. Nagu, mis kuradi ettevõtted te olete?!

Ma absoluutselt ei tea, mis edasi. Kuhu mul enam kandideerida on? Kus ma seda tööd otsima veel peaks? Aja nagu tikutulega taga.

No comments:

Post a Comment