Dec 24, 2015

Andke asu

Esiteks, häid jõule kõigile!!! Kuigi eile ma veel mõtlesin, et issand, üldse pole jõulutunnet, siis nüüd, kui ma (lõpuks) end välja magada sain ja mõtlen täna õhtusele kogunemisele ema juures, siis midagi hakkab sisse pugema. Lumi võiks muidugi maas olla....
Vahepeal oli ju hetkeks lumevaip maas.

Igastahes, üllatuseks vaatasin, et viimati blogisin 16. detsember. Pole lihtsalt jõudnud, ausalt! See on täiesti haige, kui kiire on või pigem, kui väsinud ma olen tööst. Üleeile ja eile olin tööl. Ehk kõige kiiremad päevad enne jõule...Neljapäeval olin kella üheni öösel laos. Päris äge eks :) Vahepeal ma tundsin, kuidas mul on nutt kurgus ja kuidas tahaks koju! Hommikul pool üheksa algas uus tööpäev. Õnneks eile sain kell kümme minema, mõned said juba tund varem aga see oli mu enda süü...Nüüd läheb vist rahulikumaks kogu värk, tellimused pole nii suured ja ehk hakkab varem koju ka saama.

Aga üldse ma tunnen, et see graafik, üks vaba-üks tööl-üks vaba-kaks tööl-üks vaba, on liiga rets. Sellel ühel vabal päeval ma ei jõua peerugi teha. Mul on praegu vaja jõuluekinke veel teha + käia veel praktikal + kirjutada aruannet + kirjutada kursusetööd + tegeleda enda blogide ja hobidega. Kõik on üksteise otsa kuhjunud. 

Mulle oli tehtud kuu ajane leping, ehk proovikuu. 23.detsembriks pidin ütlema, kas jään edasi või ei. Mõtlesin tükk aega...mõni päev oli selline tunne, et never! Ei taha sinna enam minna! Siis mõni päev jälle tundsin, et nagu tegelikult on kõik okei ja ma hakkan asjadele juba pihta saama, mida tegema päev ja kuidas on õige. Ja täitsa töötuks ju jälle ei tahaks jääda...teistesse kohtadesse kuhu ma CV'sid olen saatnud pole ju vastatud, nii nagu ikka. 

Ja siis ma mõtlesin, et miks mitte käia poole kohaga. Töö jääb alles. Sissetulek pole küll nii suur aga vähemalt on teada, et see on olemas. Personalijuht ja otsene ülemus olid nõus. Ja arvasid, et mul peaks isegi 75% täis tulema. Eks siis homme, kui jälle tööle, näen uut graafikut.

Vahepeal on ikka üht-teist juhtunud ka. Puskar sai jõulude puhul kokku ja mul oli nii lõbus! Ma polnud ammu niimoodi naernud. Ühtlasi oli see ka Johanna sünnipäev. Staar ise saabus tunde hiljem, aga vähemalt näitas näo ära :D

Praegu ma siis hakkan ettevalmistusi tänaseks peoks tegema. Oeh, kuidas tahaks pilte teha ja töödelda ja arvutis lihtsalt tšillida. Koguaeg on mingi tamp peal. Ei saa lihtsalt olla.

Ilusaid ja rahulikke pühi!

No comments:

Post a Comment