Dec 7, 2015

Jõulukaardid!

Kahju, et enam ei ole moes ja kellegil viitsimist saata postiga kaarte. Mäletan, kuidas vanasti ikka sünnipäeva ja jõuludel ajal olid kaardid ritta pandud riiulitele. Nüüd enam keegi ei saada. Vanemad sugulased enam ei jaksa poeski käia ja nooremad kirjutavad Facebooki. Nii paraku on...
Mu ema on hull kaardimeister. Tal on absoluutselt kõik võimalikud vidinad olemas, millega paberitööd teha. Kõrvalt vaadates tekkis endalgi tahtmine midagi teha. Meie stiilid on siiski erinevad. Temal on põhiline taaskasutus ja vintage, mulle meeldib pigem selline ninnu-nännu nunnu.
Tegelikult on mul mõned kaardid veel...kaks tükki suutsin Sarahile maha parseldada, kui ta külas käis ja kaks tükki Sandrale ka (all oleval pildil). Need kaks olid mu isiklikud lemmikud.
Kui keegi leiab, et mõni kaart talle kohe eriti meeldis, võib minu kontakti võtta ja see endale soetada :)

No comments:

Post a Comment