Dec 29, 2015

Winter walk

Lõpuks jõudis kätte päev, mil ei pidanud kellegiga kokku saama, kuskile minema. Sain lõpuks hakata vaatama oma kooli asju ja OLLA. Ausalt öeldes on mul hea meel, et jõulud on läbi

Eile käis Sandra külas, sõime, jõime ja vahetasime kinke. Sannu kinkis mulle isetehtud kehakoorija kookosega, kaks Puhta Looduse kreemi, teepuu- ja riitsinuseõli. Minu kreemi ja õli kogud on nüüd tükiks ajaks varustatud :D

Õhtul kell kaheksa käisime veel Rakvere Kinos Taneliga alla 18-aastastele keelatud filmi vaatamas :D
Tegu oli Prantsuse filmiga, siis thank Jesus, nad rääkisid inglise keeles. Mulle eriti Euroopa filmid ei istu. Film oli täitsa oki-doki. Teist korda vaadata ei viitsik, kui see just juhuslikult telekast ei tuleks. Pikaks venis ka, kaks tundi ja kümme minutit kestis. Armastusega seotud filmidega on mul see lugu, et ma hakkan pärast neile hullult mõtlema. Et umbes miks too ikka nii ja naa tegi ja miks ikka nii läks. Lõpus ma oleks ikkagi tahtnud teada, kas kadunud Electra oli siis elus või surnud. Vahepeal peategelasest kutt vihastas mind välja ka :D Kehaosi ja seksuaalakte oli ikka omajagu seal filmis. ;D Ütleksin, et film oli üle keskmise. Annaksin 7/10.

Täna hommikul magasime Taneliga mõnuga hommikul, tšekkisin oma koolimeili üle miljoni aasta ja passisin veits arvutis. Vaartsime telekat, sõime ja läksime jalutama.

No comments:

Post a Comment