Dec 2, 2015

Kui musticas kokkas ja köök maha ei põlenud

Mõndadele on kokkamine südamelähedane. Mina olen selles kehv ja ausalt öeldes, ega see mulle ei meeldi ka. Peamiselt sellepärast, sest alati läheb midagi valesti. Küll kõrbeb põhi ära või jääb sisu tooreks, liiga palju üht või liiga vähe teist ainet. 

Aga katsemeetodil olen ma suutnud õppima tegema kahte toitu, mitte mingisugust retsepti järgides, mis mulle hullult meeldivad.

Kunagi Rohuaia Kohviku menüüs oli soe köögivilja salat mango kastmega. Oeh, kui hea see oli. Kui nende menüü uuenes, siis see võeti maha :(

Ükskord ühel õhtul otsustasin, et proovin mingit sooja salatit endale teha. Panin porgandid praadima, veidi aja pärast lisasin punase sibula ja kanaliha tükid ning natuke soola. Hakkisin kurki, mille viskasin ka korraks pannile, et see soojaks läheks. Kaussi hakkisin Hiina kapsast ja panni peal oleva kraami kallasin hulka. Ja ma armusin. See on mu uus lemmikroog.

Ma ise olen sellest sillas, sest kui ma tavaliselt peast midagi kokku vaaritan, tuleb midagi suhteliselt rõvedat :D
Paar nädalat tagasi proovisin teha kokkama.ee retsepti (ei leia enam ülesse seda) järgi kooki. Pilt  on kahjuks tehtud telefoniga.
Tuli välja ja jäi hea ka. Aga mõtlesin välja odavama versiooni sellest :D

Põhjaks ostsin Digestive küpsiste odavama versioon Säästukast 0.99€ eest, purustasin, lisan natuke sulatatud võid. Surusin küpsetuspaberiga kaetud keeksivormi. Peale panin paki toorjuustu, vahukoore (ei lisa suhkurt) ja ühe valge sulatatud Poesia šokolaadi tahvli segu. Jätsin külmkappi seisma paariks tunniks ja valmis ta oligi. Koguseid ma ei  mõõtnud ega midagi, küpsiseid purustasin tunde järgi ja ülejäänud asju panin nii palju, kui pakis oli. 

No comments:

Post a Comment