Dec 13, 2015

New stuff in

Vahepeal tegin ma päris tihti neid new stuff in postitusi. Pikalt pole selles valdkonnas midagi uut tulnud. Ikka seetõttu, sest pole midagi nagu näidata. Pole eriti uusi asju ostnud...või kui olen siis üksikuid esemeid pikal perioodil. 

Aga nüüd tekkisid mõned esemed, mida ma tahaks näidata ja mille üle ma nii-nii rõõmus olen, sest mul oli neid nii-nii vaja!

Sain endale lõpuks ilusad saapad, mis sobivad nii pükste kui ka seeliku/kleidi alla. Kuna mul on paks säär ja lai jalg, siis pikema säärega saapaid ma lihtsalt ei leiagi endale. Tavaliselt lukuga saapad ei lähe ka kinni, isegi kui need madalad on. Neil saabastel on kummiosa, mis on ülimugav. Istuvad mul jalas hästi ning neid saab kiiresti jalga ja jalast ära.
Mustast keskmise suurusega käekotist unistasin juba AMMU. Vinnis MTÜ sünnipäeval kuulsin juhuslikult, et Weekendis on -50% soodukad. Käisime Põhjakas eile ja astusime sealt läbi. Vaatasin käekotte (neil oli siiski ainult -25% soodukas) ja leidsin sealt just sellise koti, mida ma olin otsinud. Armusin kohe! Ja hind oli ka väga hea. Enne see kott maksis 51€ aga just see kott oli allahinnatud -50%. 
Isegi NewYorkeris on käekotid mingite suvaliste tootjate poolt 30€ ja nii...Seega ma olen rohkem, kui rahul selle kotiga. Sahtleid on piisavalt ja kotti mahub kõik vajalik + kaamera. Lisaks on sellel ka pikem rihm, nii et seda saab kanda ka üleõla.

Kui me juba Põhjakas olime, käisime ka Home4You'st läbi. Seal on alati igasugust huvitavat pudi-padi. Täishinnaga muidugi ei raatsi midagi osta. Silma jäi üks veiniriiul, mis oli allahinnatud 9.99€ peale. Kuigi me teab mis veinisõbrad pole, siis ikkagi sellise äge dekoratiivne ese. Ahso, kaks veinipokaali ostsin ka. Muidu maksis üks 3,60€ aga soodushinnaga sain kaks tükki sama summa eest.
Et veiniriiul päris nutune ja tühi ei oleks, ostsime Rimist kõige odavama veini. Pole kunagi sellist joonud, ei tea kas on halb või hea. Aga riiulisse kärab küll ja ehk saab kunagi lahti tehtud, kui janu tuleb :D
Kord Selveris nägin neid küünlaid ja mõtlesin hiljem, et peaks sellised muretsema. Kaks tükki oli pakis ja maksid need vast 1,99€. Aga Home4You's olid need soodukaga - 2tk/1€. Muidugi kuskilt Aliexpressist saab suurtes kogustes hästi soodsalt neid aga ega mul neid rohkem vaja ei lähegi korteri peal.
Selleks korraks kõik. Aa, Universaal Universumist ostsin veel paki maasikalõhnalisi viirukeid. Küll on tore shopata aga nüüd on jälle kurb meel, kui pangakontot vaatan :D

2 comments:

  1. Kas seda ei olnud tekstis või jäi endal kahe silma vahele aga kust saapad pärit on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. See jäi jah, kirjutamata. Aga muidu need pärist Italyanast, selline natuke kahtlane pood on ja kvaliteedi peale ma väga ei panusta aga suht SOS olukord oli mul :D Maksid need 23 eurot ja sendid peale.

      Delete