Dec 12, 2015

Küsitluse tulemused ja minu mõtted

Ütlen kohe ära, et mina jäin kokkuvõttes rahule sellega, kui paljud vastasid mu küsitlusele. Tegelikult tagasihoidlik summa - 29. Aga ma sain sealt nii palju erinevat vastukaja ja mõtlemisainet, et mulle täitsa piisas nendest vastajatest. Aitäh!

Ja nüüd küsimuste ning tulemuste juurde.
Esimene küsimus oli siis, et milline on fotode kvaliteet blogis. Ma ise olen tundma hakanud, et jube kehvad on. Kuidagi hirmus mürased ja kõik on nagu paigast ära. Õnneks valdav osa vastajaid leidis, et kvaliteet on hea. :)

Teine küsimus oli blogi välimuse kohta. Üldiselt on jäädud rahule, aga võiksin läbi viia mõned muutused. Üks asi, mis aga kindlasti ei muutu on roosasus. Valge on too boring, must on liiga emo ja noh, sinine...roheline...kollane...ei paku mulle mingit pinget. Roosa on lemmik. Aga jah, arvan, et uue headeri võiksin teha, natuke sättida vidinaid enda paremal veerul...ühesõnaga, on mida muuta.
Kolmanda küsimuse puhul valdav osa soovib rohkem näha postitusi isetegemistest ja minu eraelust. Mõistlik. Isiklikest seisukohtadest ma ehk ei oska väga hästi kirjutada, sest ma kipun ennast valesti väljendama. Ja ma natukene nagu kardan negatiivset tagasisidet saada ka :D Arvustusi toodete kohta...noh, ma võin ju proovida. 

Neljas küsimus oli siis blogi URL-i kohta. Ausalt öeldes see esimene vastus ehmatas mind ära. Võiks olla omapärasem, igav, veider? Mul on see nimi olnud nüüd...ma arvan, et oma kolm aastat ikka olnud kasutuses. Musticas ongi nagu my thing. Twitter, Insta...kõik võimalikud muud kontod on mul selle nimega. Ema ütles selle peale, et see ei seostu kuidagi minuga. Aga ma ei tea...paljud blogijad ju panevad endale lihtsalt mingi nime. No, muidugi mu ema on Leekpea, sest et tal on erkoranžid juuksed. Aga mina...ma ei oskakski endale uut nime mõelda. Kohe langeb välja uue URL variandina mu täispikk nimi. Kuigi paljudel blogijatel on nii ja see on täiesti okei, aga minu puhul oleks see nii veider. Siis langevad välja kindlasti ka igasugused emmuzkad, mammuzkad, kiiiiiiisud, mariaemmmmmmmmmad, ü asemel y ning ä asemel 2 variandid. Midagi väga lambikat ei tahaks ka panna, ala roosadsokid või sininetaevas :D Tahaks leidagi endale nagu pseudonüümi. Musticas on siiani seda täitnud aga ehk ongi selle aeg läbi? Seega soovitusi?
Üldiselt leiti, et mu nimi sobib ja võiks ilma blogspot.com'ita olla. Aga ma arvan, et mul ei ole veel mõtet oma domeeni võtta. Mul ei ole nii palju lugejaid veel ja ma ei tea, ma leian, et see pole vajalik. Las olla see blogspot seal lõpus. (See kes arvas, et võiks olla lõpus . com või .ee, mitte mõlemad, siis paraku ei saa mina seda valida, vaid see tuleb automaatselt).

Viimasena võis igaüks midagi juurde lisada. 
Siia tuli väga huvitavaid vastuseid :D Ma leian, et need imelikud väljendid ongi see, mis teeb mu blogi omapäraseks ja minulikuks!  Tore, et mõndadele mu blogi ikka peale läheb ja soovivad mulle head. Ja koolituste kohta tõesti - peaksin ise ka rohkem neil käima hakkama. 

Aga tore, et sain seinast seina vastuseid ja arvamusi :)

No comments:

Post a Comment