Dec 26, 2015

Jõulud perega ja jõuluvana tõi mulle...

Tänase seisuga on jõulupeod perega peetud. Möödusid need nii nagu ikka. Üks pidu Karja tänaval, söömise ja kingi jagamisega. Noh, eelmiste aastatega võrreldes polnud seekord kellegil luuletusi. Kõik olid unustanud midagi õppida :D Isa juures tšillisime niisama, näksisime ja jagasime kingid ära.  Järgmisel nädalal tuleb veel Sandra Raineriga külla ja Johannaga peaks ka väikse meetingu tegema.
Kõige olulisem ja ilmselt palju kasutust leidev ese on kaamerakott. Seda oli mul tõesti väga-väga vaja. Sellega on hea see, et sees saab ise reguleerida vahede suurust. Vaheseinad kinnituvad krõpsudega. Sain kaks Kallose suuuurt ja ülihästi lõhnavat šampooni ning juuksemaski. Victoria's Secret'i, Dove ja Nivea kreemi. Kolm lõhnaküünalt, hunniku magusat, raha, Põhjaka kinkekaardi ja õnnepurgi :)
Hetkel ma veel seisukohta ei oska võtta nende šampoonide ja maski suhtes, mustika omaga olen ma pesnud kaks korda juukseid, midagi halba mul öelda ei ole. Head lõhna on kõikide puhul tunda, aga kirsi omade puhul on see eriti hea. 
Selle kreemi üle olen ma väga õnnelik! Esiteks, see on Victoria's Secret, teiseks on see pumbaga ja kolmandaks see ei lõhna liialt tugevasti. Dove'i kreem on pistaatsiaga ja sellel on hästi vänge lõhn. Alguses pole see häiriv aga kui tervet keha sellega määrida, siis hakkab mul süda läikima.
 Soovide nimekirja oli mul teepuuõli. Vahend, mis kuivatab edukalt mu nina ohatist, mis aeg-ajalt end ilmutab, samuti kuivatab ka pisvinne kokku.
Kinkidega olen rahul, sest kõik on sellised asjad, mida mul vaja läheb ja kasutust leiavad. 

Tahaks näidata ja rääkida, mis mina teistele tegin aga veel ei saa. Kui kõik pidustused on peetud, siis teen seda.

No comments:

Post a Comment