Jan 1, 2016

2015 + AV

Mõtlesin ka teha sellise kokkuvõtliku ja ülevaatliku postituse eelmise aasta kohta. Endal on hea järgmised aastad lugeda ja meenutada. Nüüd kui hakkasin mõtlema, siis ei meenugi midagi sellist plahvatuslikult elumuutvat sündmust. Oli käimisi ja tegemisi, kuid mitte midagi sellist, mis elu 180 kraadi muutis.

Üks tähtsamaid sündmusi on muidugi see, et kolisime välja üürikorterist ja hakkasime Taneli vanaemale kuuluvat korterit remontima, et siia sisse kolida. Neid postitusi saab näha klikkides "korter" või "remont" märksõnale.
Kevade keskel sain tööle Rakvere politseijaoskonda, neli kuud hiljem aga andsin lahkumisavalduse. 

Kevadel lõppes ka mu esimene aasta kõrgkoolis. 1,5 aastat more to go!

Kohe peale töölt lahkumist käisime augustis Saksamaal. Imetore reis oli. Sinna reisimine lennukite ja rongidega nii tore ei olmud :D Aga viibimine Andernachis oli mõnus. Maastik oli hoopis teine, kui Eestis ja Rheini jõe ääres oli nii ilus. Nõme ja veitsa rõve oli see, et seal oli augusti kuus niiiii palav (enamasti oli igapäev 30 kraadi sooja) ja me 24/7 higistasime. Isegi öösel oli selg koguaeg märg.
Ahso, suur ja tähtis ost oli kaamera soetamine. Ma olen nii palju pildistanud, muidugi põhiliselt endale ja blogi jaoks. Ei kujutaks enam ette elu selle masinata. Ikka isiklik aparaat on ülioluline ese minu elus.
Käisin mingi periood tihti Johannaga pildistamas. Ta on super modell. Vahel pildistasin ka õde, aga ta on suhteliselt püsimatu tegelane :D Viimasel ajal pole ma inimesi pildistanud. Kahju kohe. Mulle nii meeldib see.
Septembris oli meie suhtes paus, kuid nüüd on kõik jälle korras. Novembri lõpus sain uuesti tööle. Aasta lõpp olid üldse kuidagi sündmustevaene. Vähe aega oli. Kooliga on asjad rabas, nii palju on vaja teha...Jõulud olid nagu nad olid. Väsitavad, ausalt öeldes.
Ma pean tunnistama, et see aasta läks nagu lihtsalt mööda ja ma ei saa öelda, et ma oleksin ennast arendanud või et ma olen parem, kui 2014 aastal. Tavaliselt ma pole mingi uus aasta lubaduste jagaja, ega ma seda nüüdki ei tee aga mõned punktid või eesmärgid ma sean endale küll.

Aastavahetusest pilte pea, et ei olegi. Lõbus oli! Me ostsime niiiii palju alkoholi. Pool jäi üle :D Jääbki tagavaraks. Alustasime istumisega meie korteris (Inna + Taneli kolm sõpra). Enne südaööd läks kiireks, ruttasime klaaskuuse alla. Tuttavaid peaaegu, et polnudki seal. Kohe peale ilutulestiku algust panime Innaga kimaga Mjausse, et ei peaks järjekorras ootama. Jõudsime sinna enne teisi inimesi, järjekorrast polnud seal haisugi. Saime isegi pokaali šampust, kuna olime ühed esimesi. Tantsisime ja üllatavalt kombel terve õhtu jooksul jõin seal vaid ühe siidri. Nägin lõpuks Bettyt ja tema meest! Hiljem läks asi käest ära, turvad ei näinund kogu konflikti ja hakkasid meile näkku panema. Me oleks saanud edasi jääda, sest me ei olnud midagi valesti teinud aga otsustasime otsad kokku tõmmata. Inna jäi meile ööseks ja magama läksime vast nelja aeg. Üllatavalt vara :D Aga ega ma ei oleks viitsinud ka hommikuni juua, ausalt öeldes. Liiga vana juba! Täna on muidugi paha olla...

21 asemel peaks olema 16 ja 27 asemel 21. Nii on. :D

No comments:

Post a Comment