Jan 12, 2016

Tallinna trip!

Võtsin üle pika aja ette teekonna Tallinna. Mõnikord pean ikka ise ka Tallinnas käima ja sõpradele ise külla minema.
Tegelikult idee üldse sinna minna tuli sellepärast, et meil Taneliga sai 11.jaanuar kaks aastat koos oldud. Tema on ju nädala sees koolis ja just selle nädala alguses oli mul kolm päeva vaba. Kahju hakkas, et koos seda päeva veeta ei saa. Siis haudusin plaani, et lähen Tallinnasse talle ütlemata. Meelitan ta bussijaama selleks ajaks, kui mu buss sinna jõuab. Esimene idee läks luhta, mille puhul ma vajasin ta klassivenna abi ja autot aga tal oli vaja töö järgi vastata. Siis ma luiskasin, et ma saatsin Tanelile paki Cargoga ja see jõuab pool neli Tallinna. Lõpuks läks nii, et ta ei saanud selleks kella ajaks minna bussijaama. Orgunnisin plaani ümber. Sõitsin ühistranspordiga Tõnise ja Miku poole. Sarah ja Tõnis tulid mulle bussipeatusesse vastu, käisime poes ja läksime korterisse. Sõime, jõime ja chattisime. Sarah läks tööle kuueks. Lõpuks Tanel helistas ja ütles, et ta läheb nüüd bussikasse, et kuidas ta paki kätte saab. Klassivend sõidutab teda. Siis ma ültesin talle, et ta peab KINDLASTI enne käima Tõnise juurest Stroomis läbi, sest üks minu asi Photopoindist on seal. Alguses punnis vastu, et käib bussikas ja siis Stroomis. Lõpuks ta tuli ikka sinna enne. Tõnis saatis veel vahepeal enda telefoni pealt sõnumi, ala millal ta jõuab :D Lõpuks kui ta jõudsi, läksin WCsse peitu ja kui ta koridori astus, hüppasin sealt välja :D Ta muidugi juba aimas, et midagi on toimumas. Suhteliselt varsti läksime uuesti poodi ja peale seda tuli kohe ka Taavi korterisse. Tšillisime ja läksime kaheksa aeg taksoga Mad Murhphysse. Seal olid juba kohale Keio ja Anett! Jei! 
Tanel läks kümne aeg tagasi ühikasse ja meie kamp liikus Red Emperori, kus oli karaoke õhtu. Rahvas oli muidugi boringz. Ainult välismaalased, enamus itaallased või türklased. Mehed olid kõik mingid lühikesed jupid :D Aga ma tõmbasin oma nospli korralikult täis. Tõnis käis kaks korda lõõritamas ja ühe korra minuga Drake - Hotline Blingi ka. Vahepeal kadus järg lauldes ära aga noh, põhiline oli ju ikkagi refrään. Ma ei vaadanud kordagi rahva hulka, mis nägu nad tegid :D Ilmselt neil kõrvad valutasid, eriti peale seda, kui mul järg läks käest ja ma hakkasin Whitney Houston'i lõugamist imiteerima. *crowds ears bleeding*. Lõpuks liikusime me Kelmi, kus Keio töötab. Tõnis lahkus meie seltskonnast varem ja me Mikuga (kes meiega vahepeal oli liitunud) tellisime kell kolm endale takso. Ma oleks isegi veel edasi tahtnud pidutseda aga noh, olgem ausad. mis esmaspäeva õhtul ikka kuskil toimub :D

Ja noh, täna on paha olla, ilmselgelt! Terve hommik vahtisin Netflixist The Office'it ja mingi kolme aeg läksin Sarahi juurde, kes elab natukene eemal Tõnise ja Miku korterist. Sarah ja Taavi tegid nii nämmasid pirukaid ja vaatasime kolmekesi Selgeltnägijate Tuleproovi. Tšillisingi seal kuni bussile minekuni. Bussikasse läksin ka taksoga, sest noh, kes ikka ühistransporti kastuaks, eks. Sinna sõites mõtlesin, et issand kui hea ja mugav...~5 aastat tagasi hääletasin koguaeg, raha oli pidevalt otsas, süüa, juua niisama ei ostnud...põhiline oli ikka alko ja suits. Nüüd on hoopis ikka teine tera see pidutsemine. Muidugi dat amount of money, mis kulus....valuuus. Aga nüüd on selleks kuuks pidutsemisel kriips peal ka. Nädalavahetusel lähme Saaremaale ja siis on hambad nagis uue palgapäevani. 

Aga üldse,,,oma kodus on ikkagi KÕIGE PAREM. Saab lebos olla pidžaamakates oma asjade keskel. Niiiii hea ja tore ja armas oli kõiki näha. Oleksin tahtnud kõik pooleks kallistada. Oeh, homme on mul veel eksam organisatsioonikäitumises. Wish me luck! Lisaks hakkan ma lõpuks saama järjele oma koolitöödega...Peaksin õppima praegugi...

3 comments:

  1. Replies
    1. Panen kõrva taha, jagad ehk siis mulle nippe fotograafia ala ka :D

      Delete
    2. Ei tea kas on üldse midagi, mida sa ei tea :D

      Delete