Jan 6, 2016

Printsessi juuksed

Ei saa mina ikka üle ega ümber juuste värvimisest. Pidin jälle käed külge panema. Mul ei lähe kunagi meelest Sandra sõnad: "Alati kui sa ilusa blondi saavutad, siis sa s*tud selle ära". Seekord ma üritasin ettevaatlik olla ja võimalikult heleroosat tooni saavutada. Ei käinud ma juuksuris, ikka ise mässasin. Ikka ise. 

Mul oligi ideaalne valge blond. Ma before pilti ei teinud aga arvutist leidsin ühe hea foto, mis annab teile aimuse, milline toon mul peas oli. Peale selle pildi tegemist olin veel korra juuksed blondeerinud, nii, et juured olid isegi valgemad.
Oma roosa juuksevärvi segu saavutasin ainult ühe tilga Tonika "Indiaani suve" ja hunniku Kallose juuksemaskiga, mis ma jõuludeks sain.  Tonika toonivad juuksevärvid on sellised...mm, suhteliselt ohtlikud. Jätad liiga kauaks pähe, saad liiga tumeda tooni. Ükskord hoidsin hõbedast toonivšampooni liiga kaua peas ja sain sinakad juuksed :D Ja oeh, fakt on see, et neid värve on üsnagi raske peast ära saada. Üleelmise aasta sügisel värvisin "Indiaani suvega" enda juuksed ja pikendused ära. Õudne oli see, et oma juustel kulus värv paari pesuga punasest roosaks, kuid pikendustelt ei tulnud see kuidagi maha.
Tagasi siis juuste värvimise juurde. Ma arvan, et ma hoidsin roosat maski-värvisegu peas kuskil 15 minutit. Maha pestes mõtlesin, et kuramus, enda arust niigi vähe hoidsin peas ja ikka tuli liiga tume :D Ma tõesti tahtsin ainult kerget roosat tooni juustesse saada.
 Üleval pildil siis värv peas ja alumine pilt tehtud kohe peale pesu.
 Ära föönitades.
 Samas välguga pilti tehes jäi hoopis teistsugune toon peale.
Täna käisin pesemas ja pesin kolm korda juuksed šampooniga + tegin maski. Nüüd nad on veidi heledamad kui üleeile.
Ülemine pilt tehtud välguga ja alumine välguta. Võta siis näpust, kumb toon mul peas on :D Eks seda saab teada, kui teha pilti loomuliku valguse käes.
Tahaks veel katsetada teiste värvidega...keegi julge võiks tahta ka endale roosat pead, hea meelega oleksin juuksuri eest :D

2 comments: