Jan 6, 2016

Aliexpressi tellimusest

Novembri kuus leidis Aliexpressis aset Global Shopping Festival. Ilmselgelt pidin ju mõned kümned eurod sinna jätma :D FBs blogipostituste grupis arvati, et asjad ei jõua enne jõule aga ma teadsin, et mu kallid hiina müüjad mind alt ei vea ja asjad hakkavad minuni jõudma juba teisel nädalal peale tellimuse tegemist. Nii oligi! Poolteist kuud potsatas mu postkasti väikseid pakikesi ja saatekirju. 

Eks ma hunniku suvalist träni tellisin sealt...koos minuga liitusid Tanel ja ema koos oma sõbrannaga.

Jõulukuusele tellisin pisikesed kuldsed õunad 12 tükki viie sentimeetrise läbimõõduga (1,81€), punased lipsud, mis oodatavast palju pisemad tulid! Aga sobivad ideaalselt kaardile, kingipakile. 12 tükki maksis 0.59€.
Natuke hirmuga tellisin ka punased tulukesed, 100 LEDi 1 meetri peal. Olin ennast ette valmisatnud, et need võivad vigastena minuni jõuda. Üllataval kombel funkavad ideaalselt. Saab reguleerida millise režiimiga vilguvad. Töötavad laitmatult ja maksid vaid 3,62€. Meil poest saab sellise hinnaga 25 tulega patareidel töötavad tulukesed, kui sedagi :D. Siiiiis, ostukorvi läks kaks jõuluteemalist padjakatet (tk 3,11€) ja kaks padjakatet magamistuppa (2,56€ ja 2,73€). Kõige odavam dekoratiivpadi, mis ma olen Eestis müügil näinud on 6€ ja siis need pole ka teab, mis ilusad. Mina olen ostnud dekoratiivsel eesmärgil patju kaltsukatest paarkümne sendi eest. Padjakatted ise on sellised...no, ma ütleks, et kvaliteetsest materjalist. Kannatab pesemist. Mitte nii, et korra pesed läbi ja siis riie on hõredaks ämblikuvõrguks kulunud :D Lisaks neile tellisin 15 "karvast" lumehelvest (0,58€), mis tulid paar päeva peale jõule ja need ootavad sahtlis järgmist talve, sest ma juba mõtlen jõulukaunistuste ära korjamisele :D
Tanel tellis endale jõukas käimiseks kaks maikat (3,62€ ja 4,81€), dušitarvete koti (2,84€), telefonikaaned (2.60€) ja neli pisemat hoiutopsikut, mida saab üksteise külge torniks kinnitadan (5,86€).

Ema ja ta sõbranna tellisid hunniku käsitöö tarbeid.

Hetkeseisuga on kõik asjad kohale tulnud. Kõige õnnelikum olen ma padjakatete ja tulukeste üle.

No comments:

Post a Comment