Jan 26, 2016

Juuste update

Roosa hakkas mul maha kuluma ja ma mõtlesin, et prooviks hõbešampooni kaua peas hoida ning vaadata, mis saab. Lootsin, et tulemus tuleb lillakas aga pigem jäi ikkagi sinakas. Nüüd olen pesnud juukseid oma viis korda vast ja praegu on need pigem hõbedased. Juured on muidugi juba kahjuks välja kasvanud...

Hõbešampoon mida kasutasin, on Schauma oma ja ostetud Rimist sodushinnaga 1,59€
See oli palju intensiivsem, kui Balea oma, mis Saksast DM'i drug store'ist ostsin. Netist leidsin hea pildi ka võrdluseks.
Esimene pilt on kohe peale "värvimist". Juurte juurest jäi roosakas ja natuke kollakas. Mida alla poole seda sinikamaks läks. Ajapikku on see nüüd kulunud ja ma arvan, et lõpuks mingi aja pärast ma pean nagu nii juuri blondeerima ja siis blondeerin juba terve pea ära. Ma olen üsnagi kindel, et sinise-roosa jäänused tulevad ühe blondeerimisega maha, sest see on nii-nii hele. 
Viimane pilt on tehtud eelmisel reedel peale pesu ja föönitamist. Nüüd olen korra veel pesnud neid. Lasen kuluda sellel nii palju, kui ta veel kulub ja veebruari alguses peale palgapäeva lähen tagasi blondiks.

No comments:

Post a Comment