Jan 13, 2016

New stuff in

Üks õhtu sain aru, et ma olen tõeliselt õnnelik siis, kui ma saan raha kulutada ja shoppataaa! Jep, tüüpiline naine. Detsembrikuu palk oli magus ja noh...Denim Dreamis oli taas kuni -50% soodukad, mida ma olin oodanud suve lõpust saati. Eelmine kord ma ei ostnud midagi ja nüüd ma mõtlesin, et ostan omale kaua ihaldatud Guessi rahakoti ära. Ja ehk Tanelgi saab mõne korraliku rõivaeseme endale kappi.

Denim Dreami kodulehelt tellisin ma rahakoti ära ja ema tellis Desiguali käekoti. Rakvere poes on üldiselt käekottide ja rahakottide osakonnas päris niru valik. Kodulehelt vaadates saadavust poodides Rakvere omas polnud põhimõtteliselt ühtki eset, mis mul silma jäi. Mõnda üldse polnudki poodides, isegi Tallinna omades, ainult e-poes. Aga Põhjaka DDst ma ei lootnnudki midagi endale saada. Tean, et seal on sellised numbrid, mis mulle lihtsalt selga ei mahu. See eest Tanelile võis ju ikka midagi vaadata. Puhtjuhuslikult leidsime talle üliilusa Guessi kevad-sügis jope. Aaaah, he looks so handsome in it. Maksma minnes mõtlesin, et ah, korra viskan pilgu peale rippuvatele tuunikatele. Ja hea, et nii tegin! Leidsin endale leopardi mustrilise pikavarrukalise tuunika. Kuna tegu on venivast materjalist, siis istub seljas hästi. Ja ma ei näe välja nagu vorst kiles :D

Täna tuli mulle sõnum, et mind ootab pakk Omniva pakiautomaadis.
Ma tahtsin rahakotti, millel oleks hääästi palju kaarditaskuid. Kõik mu kliendikaardid mahtusid täpselt ära :D Väga rahul olen. Iseasi kaua ma suudan heledat rahakotti puhtana hoida...
Tol päeval enne Põhjakasse minekut käisin ka ühes kaltsukas Jaama tänaval, kus müüakse ka tutikaid riideid siltidega. Seal hulgas ka suuri numbreid. Krabasin kaks kleiti, kaks pluusi ja pusa. Kõik kokku oleks läinud 65€. Süda tilkus verd...hakkaksin asju välja praakima. Kleitidest ei suutnudki loobuda. Tean, et need on riideesemed, mida ma kannan väga tihti ja olgem ausad...mul pole ammu midagi korralikku kappi lisandnud, mis mulle tegelikult ka hästi istuks.

Täna käisime emaga Kirpparis Jaama tänaval. Leidsin juhuslikult ülikena musta libedamast materjalist Seppälä kleidi kahe euro eest ja suuuure valge mustriga lillepoti viie euro eest. Üldiselt Kirppari boksides inimesed olid oma hirmkoledatele ja päevi näinud riietele sellised hinnad pannud, et kuku või pikali. Käekotid, mille sangad vaevu veel küljes püsisd maksid 5-10€...

Oeh, siis ma tellisin endale veel uued tunnelid ja Aliexpressist meigipintslid.

Selleks korraks on kulutustel KRIIPS PEAL. Arved on õnneks makstud, nii et nüüd tuleb kenasti kuu lõpuni välja venitada :D

No comments:

Post a Comment