Jan 11, 2015

Baby Benjaminile venna otsimisest

Otsustasime, või noh, mina otsustasin, et meie väike merisiga vajab kaaslast. Mul on nii kahju temast, kui me lähme uue korteri peale remontima ja siis tema konutab üksi oma puuris :( Kui me ta võtsime, siis oli see täiesti spontaane otsus ja me ei olnud midagi merisigade kohta uurinud. Nüüd teist merisiga võttes olen palju teadlikum :D Kuna ta on meil poisike, siis emast ilmselgelt võtta ei saa. Muidugi saaks teda kastreerida aga siis peab opi eest maksma, pärast loomake peab sellest veel taastuma...parem ei. Seega tema uus kaaslane peab ka poika olema. Rakvere loomapoes olid ainult emased, seega pidi võtma appi kõikvõimsa FB. Kirjutasin ja otsisin....tulemuseta. Kuni eile üks tüdruk kirjutas, et tal on pakkuda. Elab küll Ida-Virus aga käib tihti Rakveres. Jee! Kuigi see poisike on juba 4-kuune, siis on ta ikkagi täielik beebi. Põhiline on see, et neil hakkaks Benjaminga erineval ajal puberteet. Vastasel juhul hakkaks võimuvõitlus ja kaklemine pihta :D Muide, Benjamin sai täna 7-kuuseks :)

Kirjutan natuke ka sellest, kuidas ma kavatsen nad omavahel sõbraks teha. Kui mul ei oleks teadmisi, siis ma ilmselt paneks nad kohe ühte puuri. Which is a no-no. Alguses hoian neid kahes eraldi puuris, mis on kõrvuti. Siis nad näevad ja tunnevad üksteise lõhna. Siis mingi aja pärast üks läheb ühe puuri ja teine teise. Peale kaht nädalat kavatsen nad kuskil neutraalsel pinnal (voodi, põrand) koos lahti lasta. Eks näis, mis siis saab. Arvan, et selle aja jooksul lasen neid ka ninapidi kokku, nii et üks on minu süles ja teine on musuka süles...Võib-olla keegi lugejatest oskab mulle veel nippe soovitada?

Eile lasime Benjaminil tühjas toas vaipkattel ringi joosta ja no mineeeeeee....kui nunnu! Muidu puuris konutab ta koguaeg ja kui ta kaplab oma väikestel jalakestel, on ta nagu mingi peen härrasmees :D Ja see, millisel kiirusel ta ringi kimab, huh! Nagu välk. On ühes toanurgas ja siis hetkega on juba garderoobis peegli taga :D

His little leg. Need on nii mõnnad ja pehmed ja siledad alt. Küüsi peaks ainult lõikama tal.

Praegu elab Benjamin iseehitatud puuris. Alguses oli ta piiiisikeses poepuuris. Ma ei tea, mida me üldse mõtlesime, kui selle ostsime. Täielik loomapiinamine...ja no, me ostsime jooksuratta ka, mis on üldse KEELATUD meriseal kasutada. Hetkel hoiame veel seda puuri, sellega on hea looma transportida.
Leidsin jumala ägedaid ideid Google'st ja Pinterestist uue puuri jaoks. Kui me uude korterisse kolime, siis tahaks vähe fancymat puuri, kui praegu. Korteris kasutame ühte vana kummutit, mis seal juba oli, ma nata uuendasin seda - värvisin selle valgeks. Mingi aeg tuleks nagunii uuem ja suurem muretseda, siis vanast saaks booboo'dele sarnase puuri teha. Päris kena oleks ju!
xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment