Jan 4, 2015

Hiljaks jäänud postitus...

Paljud on juba ära kirjutanud, mis nad jõuludel tegid ja kingiks said. Mina siis võtan end nüüd kokku ja kirjutan selle postituse ära! :D

Kõigepealt tahan ma näidata, mis ma sõpradele kinkisin. Eriti uhke olen ma Sandrale tehtud kingituse üle :)
Kahjuks ma ei saa näidata, mis väiksemas kinkekotis on, sest saaja ei ole seda veel kätte saanud.

Sandrale tegin siis belgia köites märkmiku. Kodu lähedal poest leidsin sellise shampuse hea hinnaga ja teadsin, et pean selle ostma, see oli veel ainuke ka. Hiljem vaatasin, et see sobib nii hästi märkmikuga kokku. Aastavahetusel sai siis seda jooki mekkida ja soovitame soojalt!
Varasemalt kirjutasin, kuidas fännnnasin ise küünalde tegemist. Sai terve hunnik neid valmis meisterdatud ja pakikestesse pandud :)
Meile Taneliga kingiti raha, sest uude korterisse on vaja erinevaid seadmeid ja asju. Sandra kinkis mulle vaala platsenta ampulle, kaks pakki. Rain kinkis mulle tibika plasku :D 
Sarah ja Taavi käisid mul külas, kaasa tõid vanade aegade mälestuseks "maitsva" 777 :D
Terved jõulud olid nii tihedad ja ainult üks külas käimine :D Nädala alguses oli meil Sannukaga istumine minu juures, sõime ja vahetasime kinke. 24.detsembril oli jõululaupäev minu pere juures ja kuna Tanel oli terved jõulud tööl, siis läksime tema pere juurde alles peale kümmet õhtul, selleks ajaks olin ma juba nii vässu. Järgmisel päeval läksin perega maale, sealt otse isa juurde. Tagasi Rakverre jõudes Rain juba ootas mind oma autos ja natuke aega peale seda kui ta uksest välja astus, tulid Sarah ja Taavi, keda ma polnud niiiiiiiiiiiiiiiiiii ammu näinud! Järgmisel päeval tulid nad taas aga võtsid Keio ka kaasa. Keda ma samuti polnud mingi miljon aastat näinud. Laupäeval pidi mulle külla tulema Jaana ja Inna aga ma olin nii väsinud kõigest, kui kumbki neist ei tulnudki, siis salamisi olin ma isegi õnnelik :D Järgmisel päeval käis Jaana küll korra läbi, Innaga kokku saamist ootan veel.

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment