Jan 20, 2015

Crazy lady driving vs. teokene roomamas

Tallinnas on ilmselt kõik täheldanud, et see on täis närvilisi autojuhte :D Ka mu sõbrannad, kes elasid Rakveres ja kolisid Tallinna, on selle sõidustiili üle võtnud. Aga näiteks sõbranna, kes elab mul Rakvere külje all, olenemata aastaajast, sõidab ta 30km/h. Rakveres üldiselt on mõistlikud juhid, kui välja arvata üksikud maasturitega ajuinvaliidid, parsadega ässavad ossid ja mõned närvarid :D

Mina isiklikult olen autojuhi tüüpidest mõlemat - võin olla meeletult närviline, kimada, kummi vilistada ja signaalitada. Elukaaslane vihkab, kui ma signaali linnas lasen aga no, krt, selle jaoks see nupuke ongi, et anda märku teistele juhtidele, et ma ei ole rahul nende manöövriga või millegi muuga! Mulle endalegi on signaali lastud :D Samas mõnikord tiksun ma endalegi tähelepanemata 30km tunnis :D Oleneb päevast, kumb autojuht ma olen - mis tuju ja enesetunne mul on. Muidugi suuresti loeb ka see, millised on ilmaolud. Kui teed on jääs ja lumised, siis ma muidugi ei ületa kiirust, sõidan lubatust isegi aeglasemalt. Aga kohe, kui teed on puhtad, siis mulle meeldib ikka gaasi pressida :D 

Kuidas ma õppisin "kummi vilistama"
Kunagi, paar aastat nüüd tagasi, käisin Rainiga koos autokoolis. Mina sai "päris" load enne teda, tal olid piimakad. Sõitsime siis Põhjakast just koju ja rääkisin talle, et tahaks osata. Põhjaka kõrval on lamavad politseinikud ja seal lõigul ta mind seda tegema õpetaski :D 

Ärge minust valesti aru saage - ma üldiselt olen ikka mõistlik autojuht! Kui ma näen, et keegi linnas sõites on minu taga, siis ma ei tiksu ja linnas ma ei kihuta 80km/h. Ma üritan ikka võimalikult ettevaatlik olla, ei taha kedagi alla ajada ega autot sodiks sõita :D


P.S.! Vihakan inimesi, kes ei oska parkida!!! Sellest peab vist lausa eraldi postituse kirjutama! :D

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment