Jan 31, 2015

Veel belgia pistes märkmikuid

Üle pika aja tegin siis midagi ise oma kätega lõpuks valmis! :) Kunagi kirjutasin, et käisin emaga Belgia pistes märkmiku tegemise koolitusel. Nüüd on mu ema ise andnud neid koolitusi ja nii mina, kui ka mu õde oskame neid teha. Nagu te teate, olen ma töötu ja kooli pika praktika tõttu keegi eriti minust huvitatud ka ei ole. Samas raha natuke ikka on vaja. Seega otsustasin teha erinevaid märkmike ja neid müüma hakata. Teie ees ongi nüüd nädala jooksul valminud d.i.y. märkmikud, lehed sees formaadis A5. (Kõik made from scratch - alates kaante lõikamisest, kuni lehtede sisse õmblemisest).
 Väiksemad märkmikud, lehed formaadis A6
Kaks pisikest märkmikut oli veel aga kahjuks üks läks natuke ämbrisse kujundusega, mille ma ilmselt ümber teen ja teine sai pildistatud väga pahas valguses. Rohkem pilte märkmikutest näeb minu FB lehel Belgia pistes märkmikute albumis. 

Esimesest kokkupuutest Belgia pistes märkmikutega saad lugeda SIIT.

xoxo,
musticas

3 comments:

  1. haha noh siit tuleb nüüd väike creeper kommentaar, aga ma olen juba pikalt mõelnud, et võiksin vahepeal mõne hea sõna öelda. ma isegi ei mäleta, kuidas ma su blogi jälgima hakkasin, aga nüüd loen ikka suhteliselt kogu aeg, sest nagu stalkeritel ikka tekib mul postituste põhjal mingi arusaam inimese olemusest ja ikka elad kaasa, kuidas neil läheb ja millega nad tegelevad. neid märkmikke nähes tahtsin öelda, et täiega awesome! selle viimase kujundus mulle isiklikult nii väga peale ei lähe, natuke liiga nunnu, aga näiteks need vanade renessansi (idk?) stiilis maalidega on geniaalsed. loodetavasti teenid nende pealt ka, sest on näha, et on korralikult tehtud.
    jah noh muidu ka, et veel rohkem creepy olla, loodan, et sul läheb ikka toredasti ja hästi ja et sa leiad oma elus selle rahu, mida me kõik taga ajame ja ei põe asjade pärast, mis pole põdemist väärt! õhh ma tahaks veel sadat asja öelda, aga ma ei taha sind ära hirmutada, ehk mõni teine kord :D ur cool. stay cool.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tunnen, et mul on mingi räme masekas peal aga vot, üks selline kommentaar ja kohe saab südamerahuga magama jääda. :D Vähemalt kedagi huvitab, mida ma siin ajan! Nii hea kommentaar, tänks :)

      Delete
  2. Mulle just viimane märkmik väga meeldis :)

    ReplyDelete