Jan 28, 2015

Riitsinusõlist ja selle toimest

Kui võtsin oktoobri lõpus volüümripsmed maha, siis kergelt õeldes, olin shokeeritud. Mu enda ripsmetest olid alles jäänud pisikesed, lühikesed ja hõredad heledada tutikesed. Teadsin, et pean midagi ette võtma. Kunagi klassiõde rääkis, et kasutas seda ja otsustasin ka proovida. Panin igapäevasel umbes kolm nädalat seda nii ripsmetele, kui ka kulmudele. Vahepeal nagu kaotasin järjepidavuse aga paar korda nädalas kasutasin õli siiski. Ja ma võin käsi südamel öelda, et toimis! Eriti minu kulmudel. Kui noorem olin siis mul oli emo periood ja selle tarvis raseerisin kulme, et geelpliiatsi ja laineriga kulme joonistada. Kui tagasi neid kasvatasin, siis muidugi kitkusin niiiii peenikeseks, kui võimalik. Kulmude lõpud pole mul kunagi kasvada tahtnud peale sellist käitumist. Nii, et kui jätsin kulmud joonistamata, siis olid nad poolikud. Aga nüüd on lõpud nii kenasti tagasi kasvanud, et igapäevaselt ei ole poodi minekuks vaja toonidagi  :)

Selline see õlipudelike välja näeb. Maksis apteegis kaks eurot ja sendid peale. Õli ise on hästi paks ja läikiv nahal.

Enne ja pärast pilt kulmudest



Esimene pilt on tehtud üsna kohe peale seda, kui võtsin ripsmed ära. Vist olin isegi natukene selleks ajaks juba õli kasutanud, sest lõppe on natuke näha. Võib olla see on natuke parem pilt...nagu näha, siis mu kulmud on ülipeenikesed :D


Kokkuvõttes võin ma öelda, et ma olen rahul ning et mina märkasin enda kulmude ja ripsmete puhul muutust. Mina eriti seda enam ei kasuta aga kallim hõõrub seda vahetevahel enda habemesse :D

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment