Mar 1, 2015

Kosmeetikakraam, mis kasutust ei leia

Aeg-ajalt koristan enda meigilauda, teen uutele asjadele ruumi ja vanad leiavad uue koha kuskil sahtlipõhjas. Täna koristades leidsin selliseid asju, mida ma pole juba tükk aega kasutanud või on mul lihtsalt kapi peal seisnud. 

Kunstripsmed - vanasti ma kandsin neid igapäev, koolis, peol...Nüüd on mul volüümripsmed ja kleebitavatega pole midagi peale hakata. Üks pakk on isegi avamata. 
Jumestuskreemi andis Sandra, sest tal seisis see avamata ja mul oli just ühte vaja. Kahjuks ikkagi ei klappinud minu nahatooniga ja nüüd ka seisab.
Sügisel ostsin läätsed ja siiamaani hulbivad nad oma konteineris. Tahtsin neid nii väga ja sain hea hinnaga aga ei suuda neid silma saada. Lihtsalt ei suuda! Pikkade kunstküüntega on suhteliselt keeruline ka.
See põsepuna...huhuhuuu, ma isegi ei mäleta, kelle käest ma selle sain ja kui kaua see mul on sahtlis vedelenud. Ma isegi ei tea, miks ma seda alles olen hoidnud. See on ääretult roosa, ükskord koolis küsiti minult, kas ma olen peksa saanud, kui ma seda kandsin :D
Taft'i sirgendav seerum. Kasutasin täpselt üks kord. Viga iseenesest pole sellel tootel midagi. Hoidis juukseid kauem sirgena küll.
Needistiamistangid - kasutasin neid enda needikunni hiigelaegadel, enam ma ei suuda endale auku kuskile sisse torgata. Imelik mõelda, et kunagi oli see minu jaoks pisiasi, nüüd sellele mõeldes hakkab juba ebamugav :D
Usun, et selle Manhattani lauvärvi aegumiskuupäev on ammu läbi. Ma isegi ei teadnud, et see mul olemas on, kuni tänase koristamiseni.
Selle roosa vildikas-huulepulga tellisin fragnancedirectist vist ühe naela eest. Lootsin enamat selllelt tootelt. Arvasin, et värvib ikka huuled korralikult ära aga see annab ainult heleda roosa tooni huultele. Teises otsas oli huulepalsami sarnane asi, mis muidugi ei niisutanud :D
Viimane on Essence'i lainer, samuti vildika otsaga. Ka olid lootused kõrged aga esiteks, ei jäänud see üldse süsimust vaid selline läbikumav...teiseks, kuivas see ära välgukiirusel. Ma ei tea, miks ma seda ka enda kapis hoidnud olen...:D 

Üks osa minust ei raatsi kappi seisma jäänud kosmeetikat ära visata, samas suurel koristuspäeval võin aga liiga õhinasse minna ja liiga kergekäeliselt üleüldse asju  ära visata. :D

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment