Jun 12, 2015

EBA2015

Käisime eile emaga siis sellel kaua oodatud üritusel. Eilseks oli küll igasugune ootusärevus kadunud ja pigem läksime "sest pidi". Tagasi mõeldes oleks hea meelega kodus maganud :D
Üritus pidi hakkama kell kuus. Istusime ja istusime, kui kõvasti peale seitset hakkas Ženja ringi käima ja rääkima. Toimus pildistamine. Kella kaheksa aega jagati paar auhinda välja, siis tuli paus ja hakkas Elisa Kolk esinema "paladega, mida keegi pole kuulnud". Irooniline, sest kõik olid cover'id mida ta laulis :D Nii, mõtlesime, et aitab jamast, kell üheksa laseme jalga. Ootasime oma autojuhti poole kümneks aga siis algas uuesti auhindade jagamine ja ema ei tahtnud kuidagi ära minna. Mul oli ausalt öeldes jumalast KOPP ees juba. Kogu see üritus lihtsalt venis minu jaoks. Jagati paar auhinda välja ja hakkas Kolk jälle lõõritama. Ometigi vaatasin ajakava FBs, et kell 22.00 hakkab Elisa teist korda esinema ja peale seda üritus lõppeb. Samas ukse kõrvale jäi veel terve hunnik auhindu? 
Pirn oli muidugi see, et kui auhindu jagati, siis Zenja ikka küsis, et "Miks sa blogid?". Vastuseid oli lausa piinlik kuulata! "Äääämm...ma ei tea", "Niisama"...no hallooo...Mõni siiski oskas midagi adekvaatset ka vastata. 
Suutsin muidugi margi endal ka täis teha :D Hakkasin diivanile istuma ja kanni alla jäi kõrval olev kardin. Muidugi kärises see natuke :D Õnneks teenindaja jooksis kohe minu juurde rahustama, et ei ole midagi, kõik on terve :D

Õhtu kõige huvitavam osa oli see, et meie lauda istusid kaks naisst. Mingi aeg hakkas jutt jooksma ja tuli välja, et üks neist oli mu ammuse-ammuse sõbra õde :D Eesti on väike!

Toidud ja joogid üritusel olid küll maitsvad. Eriti tassikoogid! Need oli ülihead.
Mul ja emal, kui kahel "mitte-kuulsal" blogijal polnud seal üritusel põhimõtteliselt eriti midagi teha. Nägin paari tuttavat nägu aga vaevalt, et keegi mind ära tundis. :D Iseenesest on ju tore ettevõtmine - blogijad tulevad kokku ja saavad näod ning nimed kokku viia. Aga ikkagi ma tundsin ennast kuidagi ebamugavalt...võõra ja üksikuna.

Ženjal olid veidrad papud jalas. :D


3 comments:

  1. Väga huvitav oli Su muljeid lugeda! Ja need tassikoogid näevad nii isuäratavad välja :)

    ReplyDelete
  2. Ma tükk aega mõtlesin, mis blogi kaudu ma Sind tean.. no julgust ka polnud, et juurde tulla ja küsida :D

    Mul iseenesest oli tore, just seetõttu, et saigi näod-blogid omavahel kokku viia. Samas oli nagu Sulgi kohati "üksik" tunne. Enamik (just populaarsemaid) blogijaid suhtlevad omavahel, mistõttu tekkisid ka üritusel grupeeringud. See on täiesti okei, aga samas minusugune häbelik inimene ei julge küll minna lauatäie rahva juurde, et jou, ma loen teie blogisid :D:D

    Ma kirjutasin ka just oma arvamuse ja kuigi üritus ise mulle meeldis, siis midagi jäi nagu puudu ka. Eks see ole see esmakordne korraldamine. Ja noh, palju oleneb inimesest ka, vabalt suhtlejatel oli kindlasti lõbusam, kui natuke tagasihoidlikemal.

    ReplyDelete