Jun 26, 2015

Johannale uus juuksevärv

Johanna tahtis midagi oma juustega teha. Mõtlesime siis kaks päeva, küll üht, küll teist. Tuli siis juba värvidega täna minu juurde ja otsustas veel ümber - teeme siis otsad heledaks ja taotleme ombre style'i. Ma pole niiii ammu kellegil juukseid värvinud ja ei teagi, kas jäi siis kena tulemus või lihtsalt kujutan ette :D Kirjutasin talle just natuke aega tagasi, et peaks otsi veel blondeerima ja ta vastas, et mõtles täpselt sama. Tänase värvimise tulemus on näha all olevatel piltidel. Lokitasin ta juukseid ka ja kasutasin piltide jaoks oma uhiuusi juuksekaunistusi Lindexist. 

Kahjuks before pildi unustasin teha.
Tahaks kellegi juuste peal katsetada midagi ägedat, hulljulget, kirevat!!! Endale ma ei hakka tegema, sest sügisel end punaseks/roosaks värvides sain valusa hoobi...ei leidnud kuidagi seda õiget. Muidugi ei leidnud - minu üks ja ainus ongi blond! Aga mis puudutab juukse värvimise ja lõikamise kogemust, siis seda ju mul on - olen iseenda katsejänes olnud seitse aastat. Johanna just vaatas täna mu fotoalbumeid ja ütles, et mul on ikka kõik juuksevärvi toonid olnud, mis olemas üldse on. Ja nii ongi :D

No comments:

Post a Comment