Jun 5, 2015

Lemmiklõhnad

Kunagi oli lõhnaõli minu jaoks täiesti ebaoluline asi. Kui ema andis mõned enda pooltühjad lõhnad mulle, siis ma ikka kasutasin neid. Mul puudus tol ajal täielikult mingisugune eelistus. Nüüdseks olen ma olnud omanik paljudele erinevatele lõhnadele. Alguses ostis ema mulle alati sünnipäevaks lõhnaõli, mõned on siiani mälestustes, mis siis, et pole neid aastaid kasutanud. Lemmikud on nad ikkagi. 

Vaadates Levelzone'i lehel ringi, otsustasin panna enda lemmiklõhnad ritta, et noh, kui keegi on mures, et tahab mulle lõhna kinkida aga ei tea millist, siis siin väike spikker! :D
Nende lõhnade omanik olen ma olnud. Hetkel on mul sahtlis Cavalli, Paco Rabanne One Million, mingi suvaline Elite'i oma ja tühi Guess :D Moschino Funny oli minu arust mu üks esimesi "päris" lõhnasid, firmakas. Mul vist on isegi kõik need tühjad pudelid ema juures minu toas sahtlis.

Lõhn, millest unistan....
 
Üldiselt meeldivad mulle magusad, naiselikud lõhnad. Kollastest ja rohelistest lõhnadest ma käin tavaliselt kaarega mööda ja mul polegi vist ühtegi olnud.

No comments:

Post a Comment