Jun 29, 2015

Kohtla-Järve

Imelik koht see Kohtla-Järve. Enamus majad olid punastest tellistest, maha jäetud, väheke lagunenud või oli värv maha kukkunud ja aknad sisse löödud. Sellegi poolest ma ei ütleks, et kole linn oli. Ta oli omamoodi ilus. Aga võib-olla arvan seda ainult seepärast, sest suvi on käes, päike paistis ja puud olid lehtes. Ise ei elaks ikka küll seal linnas. 

Meil oli plaanis minna Tallina väikesele shopping-tuurile aga siis ma pakkusin välja, et lähme hoopis Vironiasse. Kord sõitsin bussiga Jõhvi läbi Kohtla-Järve ja ma isegi ei teadnud, et seal kaubanduskeskus on. See oli minu arust täpselt sellise paraja suurusega. Ei väsinud ega tüdinenud ära. No, ega seal poode just väga palju ei olnud aga mul oli põhiline, et Maximas saaks käia :D Rakveres on ainult ühe X-ga urgas-pood, Sain sealt rannakübara, soodukaga panni koos kaanega ja kaks paari prille. Kampaaniate ajal on Maximas ikka kodukaupadel, hügieenitarvetel, iluasjadel, riietel ja muul kraamil normaalsed soodukad, näiteks panni ja kaasa kuuluva kaane saime -40% soodsamalt. 

Tagasi sõites Rakverre tegime pilte rapsipõllu ääres. :)

No comments:

Post a Comment