Jun 18, 2015

Olengi nüüd Rapunzel

Teisipäeval panin endale P2rlis lõpuks siis kaua ihaldatud juuksepikendused. Valisin keratiinid, Euroopa double drawn'id, 100 salku 60cm toonis #60 ehk siis kõige heledam blond. Mis, kusjuures, võrreldes minu juustega pole ikkagi piisavalt valge :D Õnneks see ei paista märgatavalt välja. Kuna 100st salgust jäi väheks ning oli näha, kus mu enda juuksed lõppevad, siis lisati mulle veel 20 salku 50cm tumedamas blondis toonis.
Väga harjumatu on nii pikkade juustega olla. Pikendustepanija hoiatas, et esimesel kahel ööl pikendused kisuvad, peanahk harjub. Esimesel ööl oli VÄGA valus. Ei saanud pead padjalegi panna...teisel ööl oli juba enam-vähem. Täna pesin juukseid hommikul. Kui juuksed märjaks tegin dušši all, siis oli nii raske peal kohe :D Föönitamine võttis sada aastat aega :D Ja juhtus ka selline asi:
Föön tõmbas juuksed sisse ja tuli sasipundar, õnneks ei pidanud palju maha lõikama :D

Ma ei tea ikka, nii harjumatu on :D Näppe ei saa läbi juuste lasta...Vaatab, mis emotsioonid mind valdavad hooldusesse minnes. Võib-olla lõikab lühemaks? Võib-olla võtab ära? Eks näis :D

5 comments:

  1. Palju selline asi üldse maksma võib minna kui küsida tohib? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ega see odav lõbu pole, seda ma ütlen! :D Panijal on hetkel mai-juuni soodushinnad, double drawn'ide hinnad siin : https://www.facebook.com/233179540052242/photos/a.871375962899260.1073741909.233179540052242/871375292899327/?type=3&theater
      Aga kuna lasin 20 salku veel juurde lisad siis läks hinnale + 30€ veel otsa :X

      Delete
  2. wow! Tulemus on nii ilus. Ühel ilusal päeval tahan ka pikendused ära proovida!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen aastaid kandnu clip-in'e ja sõbranna lasi pea aasta tagasi endale pikendused CyberCat'is panna. Alati, kui kokku saime vaatasin, et nii ilusad...pidin lõpuks ära proovima. Aga nüüd vaene ka ülejäänud kuu :D

      Delete
  3. Olen ise ka mõelnud päris pikalt, et tahaks pikendusi, aga siis juba järgmisel päeval on soov juuksed hoopis lühemaks lõigata ja sedasi olengi keskmise pikkuse juurde jäänud. Aga tõesti sinu tulemust vaadates tekib küll soov vist pikendused ära proovida :D

    http://k2rtu.blogspot.com/

    ReplyDelete