Nov 4, 2015

Autumn Vibes

Sügis on ikka ilus aeg küll. Isegi need vihmased päevad on omal moel mõnusad.

Olen üsnagi pikalt blogist eemal olnud. Miks? Tunnen, et pole midagi kirjutada. Eraelust ma põhimõtteliselt siia ei kirjutagi, mingisuguseid kõmu tekitavaid arvamuslugusid ma ka ei kirjuta. Mulle ei paku pinget kellegiga vaielda või väidelda internetis :D Pole millega ägedaga viimasel ajal valmis saanud, või noh, tunnen vähemalt, et kõik on paras saast, mis ma kokku olen miksinud.

Tegelikult olen ju midagi ikka teinud ja kuskil ikka käinud. Kahetsen, et pole piisavalt palju kaamerat kaasas tassinud. Käisin ükspäev Sannul peale kooli külas ja täitsa pekkis, kui ilus vaade roosadest pilvedest tema elutoa aknast oli. Telefoniga ikka ei saa seda "õiget" värvi ja feelingut kätte,
Eelmine neljapäev läksin Sannuka juurde ööseks. Saime ennast tüdrukute juttudest tühjaks vadrata :D Hommikul toodi mind kaheksaks juba koju, sest Sannul oli asja Tartu. Toimetasin veidi kodus ja läksin Tallinna. Algselt oli plaan laupäeval Halloweeni peole minna. Kuid tulid mõned muudatused. Sõitsin täiesti täis bussis (vedas, et jälle maha ei jäänud) Tallinnase poole kolmeks, tatsasin kesklinna ning sain Sarahiga ta töökohas kokku ja käisime Kaubamajas. Peale seda seisime tänaval ja mõtlesime, mida nüüd teha :D Siis õnneks helistas Keio ja saimegi temaga kokku. Läksime Reval Cafe'sse. Istusime ja tšättisime. Peagi ühistransportisin ennast Sikupilli juurde ja sealt läksime härraga Ülemistesse. 
Käisime kõigest kolmes poes ja siis oli võhm väljas. Rakverre sõites oli selline ränk väsimus peal, kuid samal ajal tahtsin ka ärkvel olla. Veider.
Pühapäeval sain märkamatult poes käies külmetada. Alguses ajas kodus toidulõhn südame pahaks, siis tulid külmavärinad, hakkas rämedalt külm ja tõusis palavik. Ma olin täiesti out terve õhtu. Öö oli jube. Kord oli mul külm, siis toppisin hunniku riideid selga, paari tunni pärast aga hakkas nii palav, et higi lahmas. Siis võtsin riideid vähemaks ja mõne aja pärast hakkas muidugi uuesti hirmus külm. Ja nii mitu korda öö jooksul. Esmaspäeval olin täiesti väsinud sellest trallist ja kooli ei läinud. Mul käibki praegu koolinädal. Jumal tänatud, et homme juba neljapäev on. Ma ei tea, mida ma seal koolis teen aga mitmeid päevi olen mõelnud, et töötlen ja sorteerin pilte aga kogu aeg kaob tühja passides. :D Õnneks kursusetöö ja praktika jama hakkab vist mingisugustki pööret võtma. Tööd pole siiski siiani leidnud...
Ööd on juba nii külmad, et hommikuti on muru ja taimed õrna jääkihi all.

No comments:

Post a Comment