Nov 30, 2015

Rakvere tänavune jõulukuusk

Käisin täna spetsiaalselt jala kaamera ja statiiviga linnas, et kuuske näha ning pildistada. Mulle see ikka nii meeldib.

 See peaks nüüd kolmas aasta olema, kui Rakvere teeb jõulukuuse värki teistmoodi. Esimene aasta oli suht jama minu arust - ühe suure kuuse asemel oli mitu väikest, tekitati justkui nagu metsake. Seda hakati kutsuma kuusiku asemel kusikuks, sest öösiti peale pidu käidi seal oma häda tegemas :D Teisel aastal oli too puidust kuusk, mille kohta võis näha ülepäeviti Märgatud: Rakveres postitusi sisuga "mis jama see on?". See aasta siis kuusk vanadest akendest. 

Mind natuke häirib ainult see meeletu negatiivsus nende teistmoodi kuuskede vastu. "Oi, mis jubedus see on", "oi, kui kole" ja nii edasi. Ei ole ju koledad!? Imeilusad värvid...Paljud pooldavad seda sorti kuuske ka, sest keskkonnasõbralik. Et näete, nüüd jääb üks kuusk metsa alles. Mul on sellest, ausalt öeldes, suht poogen :D Minu jaoks ongi lihtsalt huvitav, mida uut välja mõeldakse. 

Sellel ajal, kui ma otsisin head kohta, pildistasin ja seadistasin, märkasin, et mitmed inimesed võtsid oma telefonid välja, tegid kuusest või kuusega pilti. 

Ühesõnaga kütab see omapärane kuusk kirgi - kellele meeldib, kellele mitte. :)
Nüüd võiks lumevaip ka maha sadada.

3 comments:

  1. Need pildid sellest kuusest jäid Sul väga ilusad :) Minu arust on ka lahe, et tehakse midagi teistsugust kuusega ning see ju toob Eestit ka jälle maailmas rohkem esile (kuskil Kanada hommikuprogrammis näidati seda vms).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu arust on ka lahe. Need, kes vinguvad, et päris kuusk peab ikka olema ja kuuselõhn peab jõuludel olema ja mida veel...kui tahad seda kõike, siis toogu endale koju ehtne kuusk, las linnas olla midagi teistmoodi ja vägevat. :D

      Delete
  2. Üldiselt on tegemist väga vahva ehitisega aga jõulutunnet ta minus ei tekita. Samas sellist vihast emotsiooni, et läheks paneks tule otsa või viskaks aknad sisse, ei ole :D

    ReplyDelete