Jul 2, 2015

Nänni Saksamaalt

Ema käis autoga Saksamaal ja oli tädi juures kaks nädalat. Nüüd tahangi teile näidata, mida head mulle Eestisse Saksast toodi :P
Riietest sain ma endale uue jope, beeži jaki, valge kardigani, pidžaama püksid ja Tanelile toodi tumesinine pusa ja roosa (!) t-särk :D Tanelil pole kunagi mitte ühtegi roosat särki olnud. Ta arvas, et teeb selle kodusärgiks. Ma ütlesin emale ka kohe, et: "Ee...roosa?" :D Mul ei ole selle särgi ja värvi 
vastu midagi aga ma teadsin kohe, et Tanel ei ole sellest väga vaimustusest. 
Küünlaid palusin tuua ja klaasist anumaid, kuhu sisse neid panna.
Lisasin poest ostetuid valgeid kruusatükke ja minu arust väga nunnud pokaalid teeküünaldega.
See küünal lõhnab imeliselt!!! Meenutab magusat nätsu, mida lapsepõlves müüdi poes üksikult paarikümne sendi eest, kus olid "tattooveeringud" ka kaasas :D
Muidugi tõi ema ka kommi ja tädi saatis kummikomme. Seal leidub ikka igasuguseid, erinevaid maitseid ja sorte, mida Eestis polegi. Haribo on ju Saksa firma. Ma pole üldse kummikommide fänn aga kui tõesti midagi muud kodus head pole või keegi on kinkinud, siis ainult sobivad mulle Haribo omad, mitte mingid odavad linoleumi maitsega :D

Mini Rollsid olid imeliku maitsega. Sai ise oli pehme aga aprikoosimoos oli...väga tehislik. 
Vasakul pool sinise-kollase pakendiga kummikommidelt ootasin Tutti Frutti maitseid aga need oli kuidagi..imelikud. Keskmised olid Coca Cola maitsega - no thanks. Mulle ei meeldi see jook ega selle maitselised asjad. Kolmas, roosa pakk on veel avamata.
Traube Nussi šokolaad oli OK. Šokolaad ise oli kvaliteetne, mõnusad suured pähklid seal sees, samuti olid seal ka mingid marjad, mis olid suhteliselt rosina moodi. Need nagu natukene rikkusid kogu asja :D
Yogurette šokolaadikeste sisu oli maasikamaitseline ja hapukas, enda arust olin ma neid juba varem Saksamaal söönud aga ajasin sassi vist muu tootega.
Kinder maitses nagu Kinderi Eestiski - HÄSTI! :D
Duplod - YAAAS!
Alpenmilch'i šokolaad oli mõnus, ma sain sellest ainult ühe ruudu ja see kadus Taneli kõhtu vist, sest enam seda külmkapi otsas ei ole :D
Lõpetuseks üks HubbaBubba wannabe näts, mida ma pole ka veel avanud.
Selle kellaga ja kirjaga pick your own meenus, et Saksamaal on kombeks käia ise maasikaid põldudel korjamas. Näeb see välja siis nii, et võtad putkast, kus on siis inimene, kes kaalub ja kellel maksta hiljem tuleb, korvikesed/ämbrid ja lähedki põllule korjama. Pärast kaalutakse maasud üle ja makstakse.
Lõpetuseks maasikašampa ja puidust ehtekarp, mida ise tuunida.

3 comments:

  1. Need minirollsid ongi täielikud säilitusainepommid - no kuidas üks biskviit saab nii kaua värskena püsida. :D

    Muuseas Tanel võiks ikka roosat proovida, minu meelest on roosa särk imeilus. Kuigi kindlasti alguses harjumatu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, seda küll. Pakis oli 6tk, ma sõin kaks ja üle jäänud jälle kadusid kellegi teise kõhtu :D

      Mu ema ütles ka selle peale, et sunnid kandma. Kasuisa ka alguses ei tahtnud aga nüüd on väga fashion. Alguses, kui me käima hakkasime siis Taneli riietusstiil oli üks suur Auch! Nüüd ma üritangi teda meelitada igasuguseid lahedaid asju kandma aga tema jaoks on minu pakutud kingad/riided koledad või siis sobivad aiatööde tegemiseks :D

      Delete
    2. Ma tean täpselt, millest sa räägid, kui teemaks on mehed ja riietamine. :P

      Delete