Mar 27, 2015

Minu kliendikaardid

Kunagi keskkooli alguses mäletan, et kolasin vist klassiõe rahakotis ja tal oli hullult kliendikaarte. Mul sellel ajal oli ID-kaart, pangakaart ja -paroolid, võib-olla ka mõni üksik kliendikaart. Tal oli igasuguste riide- ja spordipoodide omi. Tol hetkel mõtlesin, et nüüd hakkan mina ka neid koguma endale rahakotti. Hakkasin just rahakotti korrastama ja avastasin, et mul on neid aastatega ikka mitmeid kogunenud.

ID-kaart. Vahepeal, kui mul Saksamaal käekott ära varastati ja sellega koos läks ka ID-kaart, siis pidin passiga ringi käima. Kuidagi hirm oli alati väljas käies, sest, kui oleks pidanud ka passiga midagi juhtuma, siis mul ei olekski olnud välismaal kehtivat isikutunnistust. Praegu ongi mul kasutusel siis minu kolmas ja kõige normaalsema pildiga ID-kaart :D

Juhiluba. Minu teine, sest mul pole enam vahtralehti. Suht uskumatu, et augusti lõpus on mul load juba kolm aastat olnud. Ja kui ma seda pilti lubadel vaatan, siis ma mäletan, kuidas mulle see üldse ei meeldinud, sest tol päeval, kui ma ARKi läksin, siis ma ei teadnud, et ma pean kohe pilti ka tegema. Praegu vaatan, et jumala kena pilt minust :D Natuke ehmunud nägu on aga muidu okei.

Swedbanki deebetkaart + paroolid. Põhiline maksevahend. Sellega maksan ka AliExpressis.

SEB Isic tundengikaart + paoolid. SEB pole kunagi mulle meeldinud aga kooliaasta alguses sai tasuta seda teha ja mul oli vaja üliõpilaskaarti. Kusjuures alles paar päeva tagasi logisin enda internetipanka. "Suureks" üllatuseks vaatas sealt vastu 0.00€ :D

Põhiliselt kasutust leidvad toidupoodide kliendikaardid on Rimi/Säästumarketi ja Selveri partnerkaart. Rimi omaga on see super, et kui me käime ema Neste kaardiga tankimas, lükkan selle enne sisse ja liitri pealt saab kolm senti. Ükskord avastasin, et mu paarist sendist oli mitu eurot saanud. Partnerkaaridga saab soodukaid SHUs ja kuskil vist veel....

Suvel Saaremaal käisime kõige tihedamini Kuressaare Maxima XX's, seega on meil olemas Aitäh kaart, Rakveres üldiselt väldin seda poodi. Pikad järjekorrad + uimased teenindajad, kes vaevalt eesti keelest aru saavad.

Bauhofi kliendikaart, sest see on põhiline ehituspood, kus me käime.

Selle poe kõrval on kohe ka Magaziin, kus müüakse kõike ja hinnad on väga head.

Muidugi loomapoe kliendikaardid. Põhiline pood, kus ma käin on Zooplanet aga kuna see asub Põhjakeskuses ja linnaääres, siis on mul ka Bosse kliendikaart. See asub Selveris ja on väga lähedal meie kortermajale. Kohati on mõned asjad ühes poes odavamad, teised asjad teises poes. Zooplanet mulle nii väga ei meeldi (seetõttu, kuidas loomapuurid on neil alati ülerahvastatud) aga seal on kõige laiem valik.

Siis on minu rahakotis ka Club One kaart, mis on Taneli oma aga on millegipärast minu käes.

Lõpetuseks on mul kaks kaarti, mida kasutan ainult Tallinnas. Ühistranspordi kaart ja Paavli Kaltsuka kliendikaart.

Hmm, kokkuvõteks pean tõdema, et mul ei ole mitte ühtegi riide-, kinga- ega spordipoe kliendikaarti. Viimastes ma käin võib olla aastas paar korda ja ostan veel harvemini. Aga kinga- ja riidepoodides omi pole ilmselt sellepärast, et mul ei ole ühtegi lemmikkohta, kus poodlemas käia ja ma ei osta pea mitte kunagi midagi täishinnaga :D 

Järgmine kliendikaart, mille ma kohe täna ära teen, on Neste bensiinijaama oma. Kaua me ikka emalt laename tema bensukaarti. Ja muidugi, kui kuskilt pakutakse tasuta kliendikaardi tegemist, siis kasutan alati juhust! :D

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment