Mar 30, 2015

New stuff in

Hiljuti sain oma Hiinast tellitud contourging kit'i 15 tooniga ning maksis see 3,01€.
Värvid on mõnusalt kreemijad, kuigi ma ei tea, kas need on kõige sobivamad kontuurimiseks. Mina kasutan kõige-kõige tumedamat näiteks kulmudel üldse :D Heleroosat panen silmadele ja beezidega peidan vinne. Palett ei ole küll nii suur, kui ootasin aga ei kurda. Hind ja kvaliteet paigas.

Otsustasin, et on aeg enda huulepulga varusid täiendada. Ega mul eriti midagi hetkel ei olnudki sahtlis - üks erkpunane, kaks neoonset roosat, "nude" toon, mis jääb huultele rämedalt hele ja rõve :D Igasugused oranzikad ja pruunikad toonid pole minu rida üldse. Seega soovisin endale sügavpunast ja sellist heledamat roosat, mida näiteks tööl kanda. Tellisinema töökaaslase kaudu Avonist Rich Merlot ja Pink Renewal. Ma täpselt ei mäleta nende huulepulkade lööklauset kataloogi aga ühesõnaga on need 2in1, ehk niisutavad ja annavad värvi. 
See roosa toon oli küll veits pettumus. Huultel pole seda peaaegu nähagi kuid see-eest too Rich Merlot on täpselt selline tumepunane, sügav nagu ma ette kujutasin. Ühe hind oli vist 4,49€. Ja tõesti niisutab - ma olen Pink Renewal'it nüüd paar päeva kasutanud ja näiteks neoonroosa huulepulk kuivas mu huultel poole tunnikesega ära, siis sellega nii ei ole. 

Samast kollektsioonist pakkus mulle huvi ka üks punakas-lillakas toon ja proovin ühe roosa ehk veel ära. Seekord tean, et roosa tooni puhul valin pigem tumedama, kui heledama. Algselt mõtlesin ka ühe nude tooni tellida aga ma nüüd kujutan ette, et see oleks kindlasti kõvasti heledam mu huultel jäänud.

xoxo,
musticas




3 comments:

  1. Mul sama palett kodus olemas ja tumepruuni kulmudele kasutada pole enne pähe tulnudki, nii et aitäh hea mõtte eest ;)

    ReplyDelete
  2. ja mina just tellisin selle komplekti omale ning nüüd jõudsin juba vahepeal kahetsema hakata, et äkki on jama, aga tuleb vist välja, et väga hull polegi? :D
    Kas värvid on muidu kreemjad või ikka puudritaolised?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kreemjad ja pigmendikad. Kolme eurtsi eest superdiil :D

      Delete