Mar 4, 2015

New stuff in

Tükk aega tagasi tellisime Taneliga Hiinast hambavalgenduspliiatsi, hambavalgenduskomplekti ja tema uuele telefonile kilesid ja kaaned. Kolm nädalat ootust, siis potsatas postkasti hambavalgenduskomplekt. Pakis oli LED valgusti, kaks valgenduspastat, silikoonist plönnid, kuhu pannakse pastat (ma tõesti ei leidnud hetkel paremat sõna :D) ja juhend. 
Ma olen nüüd valgendanud selle komplektiga hambaid vist nüüdseks viis korda. Ausalt öeldes, ma ei näe mitte mingisugust muutust. Ootan pikkisilmi hambavalgenduspliiatsit, sest eelmine töötas väga hästi ja ma tõesti märkasin, et hambad muutusid valgemaks. Võib olla olen veel liiga vähe kasutanud seda komplekti...jätkan selle kasutamist igal juhul. Vähemalt seniks, kuni valgenduspliiats tuleb :D
Muidugi olen soetanud endale ka uut kosmeetika- ja ilukraami :D Kuidas siis muidu...
Olen märganud, et viimasel ajal on mulle kogunenud päris mitmeid Syoss'i tooteid. Aasta või nii tagasi ei olnud ma sellest tootesarjast üldse vaimustuses, kuigi ma ise ei olnud neid kasutanudki :D Esimene toode on pumbaga, millel on kolm erinevat kasutusviisi, millest ma mäletan praegu kahte. Seda võib panna pähe vahetult enne dušši alla minekut, lasta peas natuke olla ja maha pesta. Sügavhoolduseks võib selle terveks ööks pähe jätta. Toode ise ei ole liiga vedel ega ka liiga paks. Ööseks olen kaks korda pähe jätnud ja see ei ole just kõige parem variant minu jaoks. Aga vee all on juuksed seda maha pestes ülisiledad ja mõnusalt libedad. Ära kuivades mingisugust WOW-efekti ei ole märganud, juuksed on lihtsalt mõnusalt pehmed. Ostsin selle soodushinnaga Rimist, umbkaudu maksis see 2,50€
Teine on siis kuivšampoon. See on kõige esimene, mis mul üldse olnud on. Üleeile kasutasin seda ja täna on juuksed veel täiesti normaalses seisus, ei karju pesemise järgi. Poeriiulil kõrval oli kohe ka Batiste kuivšampoon aga valisin ikkagi Syoss'i oma :D Ostsin selle samuti Rimist, hind jäi natuke alla viie euro.
Heledat jumestuskreemi oli mul juba ammmmmu vaja. Mul oli kodus juba olemas sama sarja väga tume versioon, seega valisingi selle, sest mulle väga meeldis selle konsistents + see on pumbaga. Rimis oli see soodushinnaga 11,99€ (täishind oli vist 15.99€). Ideaal Kosmeetikas 18,99€. Võite omad järeldused teha, kummast poest ma selle ostsin :D Kaks ööd peale seda, kui see mul juba kapil seisis, hakkasin muretsema, et äkki on ikka liiga hele. Proovisin järgmisel päeval järgi ja õnneks ei olnud. Sobib minu nahatooniga ja olen väga rahul. 
L'oreal'i näokreemist unistasin ka juba pikemat aega...suvel oli see mul ja olin ülirahul. Nüüd vahepeal kasutasin näokreemi asenduseda keha- või kätekreemi. Aga see polnud ikkagi see, pidevalt oli tunne, et nahk on ikka liiga kuiv. Peale esimest kasutuskorda tundsin kohe, et nahk on nii sile ja siidine. Jällegi, Ideaal Kosmeetikas maksis see palju rohkem.
Need roosad kõrvakad ostsin, et enda tunneleid peita :D Kuna ma olen mõne koha pealt täielik ihnur, siis ma ei raatsi endale tellida plug'e (täidetud tunnelid). Ja suurtele suurustele ei tehta üldse ilusaid plug'e :(

Koduekstras maksis üks selline lõhnaküünal üks euro. Kui ma kesklinna Koduekstras neid nuusutamas käisin, siis nad kõik reaalselt haisesid! Kõige normaalsemad oli Spice Orange'id ja võtsingi alustuseks neid neli tükki. Paar päeva hiljem läksime Põhjakasse ja käisin sealses Koduekstras ka neid nuusutamas...kusjuures osad Vanilla Breeze'id olid hea lõhnaga, samas mõned lehkasid. Nokkisin siis hea lõhnaga küünlad välja ja nüüd on mu lõhnaküünalde varu täidetud (pildil ei ole eriti näha aga kokku neid aknalaual oli 10)! :D 

Tükk aega enne tuludeklaratsiooni rahade saamist otsustasin, et selle raha eest tuleb midagi kasulikku osta. Mingi hetk hakkas mind häirima asjaolu, et riided on kortsus. Viis aastat tagasi ei saanud ma aru, et mille jaoks neid riideid üldse vaja triikida on :D Viskasin kõik riided maha põrandale, kus otsas veel koerad ka magasid. Praegu korteris pole ühtegi loomakarva ka riiete küljes ja ega ma sellest puudust küll ei tunne :D Ühesõnaga triikraud tekkis mulle mõttesse ja otsustasin, et sellisesse kodumasinasse võiks natuke raha investeerida. 
Experdis olin kahe vahel - kas võtta 20€ Bomann'i või 32€ Philips'i triikraud...Seisin nõutult seal riiuli ees ja ootasin, et teenindaja juba tuleks abi pakkuma. Tavaliselt seal poes nad kohe jooksevad kliendi juurde nõu andma :D Lõpuks siis tuli ja ütles, et erilist vahet neil ei olegi, et Philips'i nimi juba maksab. Esimeseks triikrauaks kärab too odavam ka. No, muidugi Philipsi triikraud oli roooosa...Aga jah, kahjuks hinnavahe oli siiski 12€ :D

Need on siis mõned asjad, mis on juurde muretsetud. Nüüd saab wishlist'ist mõned asjad maha ka tõmmata :P


xoxo,
musticas

1 comment:

  1. Mina ostsin oma triikraua äkki 10€ eest rimist ja teeb nii head tööd! Mina ka kunagi ei hoolinud absoluutselt sellest,kas riided on kortsus või sirged. Siis mu vanaema ütles, et iga endast lugupidav naine triigib kõik asjad ära. Alates 13-14 aastaselt olen ma absoluutselt kõiki oma asju täiesti perfektselt triikinud, isegi voodilinu. Viimased on nüüd muidugi jube tüütud, sest mul on niiiii suur voodi :D

    ReplyDelete