Mar 15, 2015

Vaesed loomad...

Eile käisime Rakvere Põhjakeskuse Zooplaneti loomapoes. Ja milline ehmatav pilt seal vastu vaatas :( Kõige julmem oli see, et 50x50 puuris oli kümme, KÜMME merisiga. Neil ei olnud majakes ega varjualust kuhu peitu minna...sama lugu oli hamstritega, ühes puuris oli samuti oma kümme isendit. Ka lindude puuris oli neid sama palju. Ma olen küll tähele pannud, et mõnikord on küülikuid/jäneseid ühes puuris rohkem, kui peaks aga vot, nii hullusti ei ole küll enne olnud, kui eile. Kui müüja puuridele lähenes, siis merisead, arglikud nagu nad on, kuhjusid üksteise otsa, neil polnud ju kuskile peitu minna. Pealekauba nad olid pikakarvalised ja nad nägid välja väga räsitud. Mul hakkas lihtsalt nii kahju :( Kirjutasin täna Loomakaitse Seltsile ka aga millegi pärast ma ei usu, et Zooplanetis midagi muutub. Varasemalt jäi mulle kuskil FB loomade grupis silma üks postitus, kus räägiti ka negatiivselt Zooplanetist, et seal ei hoolita üldse loomadest ja kutsuti üles mitte nende ketist asjade ostmist. Nüüd ma nägin oma silmaga, mis jubedus seal toimus...

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment